دانش و فناوری

گلکسی زد فولد ۴ می‌تواند طراحی شبیه به گلکسی S22 اولترا داشته باشد

با وجود شرکت‌هایی مانند هواوی و اوپو، رقابت در بازار گوشی‌های تاشو مطمئنا رشد بیشتری پیدا خواهد کرد. علاوه بر این اوپو فایند N طراحی مدرن و تازه‌تری برای این گوشی‌ها ارائه کرده تا سامسونگ رقبا بیشتری را در این بازار پیدا کند. با این وجود غول فناوره کره‌ای در حال کار روی نسخه بعدی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد است و حالا اولین رندرهای آن مشخص شده است.

برخی منابع حوزه فناوری، چندین طرح مفهومی از ظاهر و طراحی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ را به اشتراک گذاشته‌اند که البته برای ساخت آن‌ها به شدت از گلکسی S22 اولترا الهام گرفته شده است. S22 اولترا جدیدترین گوشی ممتاز سامسونگ محسوب می‌شود که از مشخصات کاملا پیشرفته و قدرتمندی بهره می‌برد، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که فولد ۴ نیز طراحی مشابهی داشته باشد.

طراحی شبیه به S22 اولترا گلکسی زد فولد ۴

رندر مفهومی ارائه شده توسط Ben Geskin تا حدود همان طراحی مدل قبلی را حفظ کرده و در آن شاهد یک نمایشگر خارجی باریک به همراه یک نمایشگر داخلی مستطیل شکل هستیم. با این حال، ماژول دوربین آن کاملا تغییر کرده و اکنون شبیه به S22 اولترا است.

Apple Lab هم در رندر مفهومی طراحی مشابهی را ارائه کرده اما این بار به جای چهار سنسور، شاهد سه سنسور دوربین در پنل پشتی دستگاه هستیم. همچنین در این رندرها، طراحی گلکسی زد فولد ۴ در رنگ‌های سیاه، سفید و نیلی کم‌رنگ دیده می‌شود.

در نهایت باید به این نکته مهم اشاره کرد که سامسونگ هنوز هیچ سرنخ و جزئیات درباره نسل بعدی گوشی پرچمدار تاشو خود ارائه نکرده است، بنابراین رندرهای به اشتراک گذاشته شده صرفا بر اساس تخیل منابع خبری طراحی شده‌اند. با این وجود بهتر است منتظر ارائه اخبار تکمیلی و رسمی بیشتری باشیم.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۴ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. هنوز چیز زیادی درباره آن‌ها نمی‌دانیم اما احتمالا سامسونگ بخش دوربین آن را با بهبودهایی همراه خواهد کرد.



دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا