دانش و فناوری

ChowNow پلتفرم POS با پشتیبانی YC را به نام Cuboh می‌گیرد و کارکنان را اخراج می‌کند

ChowNow، پلتفرم سفارش آنلاین و خدمات بازاریابی برای رستوران‌های محلی، Cuboh را خریداری کرد، یک پلتفرم نقطه فروش (POS) با پشتوانه Y Combinator که همه سفارش‌ها را از برنامه‌های تحویل در یک مکان ادغام می‌کند.

این اولین خرید ChowNow است که به تقویت راه حل یکپارچه سازی POS آن کمک می کند و به رستوران ها کمک می کند تا با سفارشات در چندین سرویس مقابله کنند.

با این حال، به عنوان بخشی از خرید، ChowNow حدود 30 کارمند را اخراج کرد و کل نیروی کار خود را به 300 رساند. در همین حال، کل تیم 30 نفره Cuboh – از جمله بازاریابی، فروش، محصول و مهندسی – در حال انتقال به ChowNow هستند.

کریس وب، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی ChowNow به TechCrunch گفت: «متاسفانه ما به عنوان بخشی از بازسازی، کمی اخراج کردیم تا به بهترین نحو موقعیت خود را به دست آوریم. این امر پس از اخراج 100 نفر از این شرکت در سال 2022 صورت گرفت.

شرایط مالی معامله فاش نشد.

ChowNow که در سال 2012 راه اندازی شد، مشتریان را با رستوران های محلی مرتبط می کند و با ارائه سیستم های سفارش آنلاین سفارشی و پشتیبانی بازاریابی، به کسب و کارها کمک می کند تا حضور آنلاین داشته باشند. همچنین یک سیستم اعزام ارائه می دهد که رستوران ها را با راننده های تحویل دهنده جفت می کند.

مانند رقبای خود هیچ حق کمیسیونی دریافت نمی کند و به رستوران ها اجازه می دهد 100٪ سود خود را حفظ کنند. ChowNow بیش از 20000 رستوران کوچک را به عنوان مشتری در نظر می گیرد و به پردازش بیش از 250 میلیون سفارش آنلاین کمک کرده است. این شرکت می گوید 700 میلیون دلار در هزینه کمیسیون صرفه جویی کرده است.

وب گفت که ChowNow یک شرکت سودآور است و تا به امروز حدود 80 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

Cuboh افزوده قابل توجهی به این شرکت است. پیش از این، داشبورد ChowNow فقط می‌توانست منوی داخلی رستوران را مدیریت کند. اکنون رستوران‌ها دیگر مجبور نیستند تمام منوهای خود را به‌صورت دستی مدیریت کنند و احتمال خطاها و آشفتگی کلی در آشپزخانه را کاهش دهند. منوها را می‌توان در همه برنامه‌های تحویل به‌روزرسانی کرد تا اقلام بدون موجودی و افزایش قیمت‌ها و سایر تغییرات را منعکس کند.

از هفته آینده، صاحبان رستوران‌ها می‌توانند به یک بسته نرم‌افزاری تازه راه‌اندازی شده، «ChowNow + Cuboh» با قیمت 275 دلار در ماه دسترسی داشته باشند. این بسته شامل ChowNow Pro (199 دلار)، محصول شاخص این شرکت است که کلیه سفارش‌ها، بازاریابی و عملیات را انجام می‌دهد، و راه‌حل POS Cuboh که از 100 تا 200 دلار در ماه متغیر است.

و در حالی که پلت فرم ChowNow در حال حاضر در بیش از 30 سیستم POS – از جمله Toast، Otter، MobileBytes، Positouch و غیره ادغام شده است – Cuboh در حال ارائه 14 ادغام اضافی به جدول است، مانند Clover، Lightspeed، Brink، Micros، Revel، Positouch، Square، Par. ، ظروف غذاخوری، آلوها و موارد دیگر.

در آینده، ChowNow می خواهد ادغام های بیشتری ایجاد کند، مانند یکی برای خدمات پذیرایی.

وب گفت: «به چشم انداز محصول درازمدت چیزی که در حال ساختن هستیم برمی گردیم، یعنی اینکه رستوران ها تنها پلتفرمی باشند که برای کل کسب و کار بیرون بری خود به آن نیاز دارند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا