دانش و فناوری

پیکسل فولد 2 گوگل احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تری به‌اندازه تبلت‌ها خواهد داشت

گوگل روی توسعه نسل جدید گوشی تاشوی خود، یعنی پیکسل فولد 2 کار می‌کند. به‌ گزارش منابع آگاه بازار، این موبایل تاشوی جدید ظاهراً با نمایشگر داخلی 8.02 اینچی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران حوزه نمایشگر در بازار موبایل که معمولاً خبرهای غیررسمی در مورد گوشی‌های هوشمند در شبکه اجتماعی ایکس منتشر می‌کند، با انتشار پستی اعلام کرد که نمایشگر داخلی پیکسل فولد 2 گوگل احتمالاً 8.02 اینچی خواهد بود. این درحالی است که نمایشگر کاور این گوشی تاشو 6.29 اینچی خواهد بود. این ابعاد تفاوت‌ کمی نسبت به نسل قبلی گوشی تاشوی گوگل دارد.

همچنین این منبع آگاه بازار در پست خود به این موضوع اشاره کرده است که تولید پنل پیکسل فولد 2 در ابعاد جدید به‌زودی آغاز می‌شود.

پیکسل فولد 2 گوگل احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تری به‌اندازه تبلت‌ها خواهد داشت

اطلاعات جدیدی در مورد نسل جدید پیکسل فولد 2 منتشر شد

تاکنون خبرهای مختلفی از طراحی تا ابعاد نمایشگر، در مورد پیکسل فولد 2 منتشر شده است. اگرچه هیچ‌یک از این جزئیات تأیید نشده، اما این اطلاعات تصویری از آنچه که کاربران احتمالاً در رویداد رونمایی این دستگاه باید انتظار داشته باشند، ترسیم می‌کند.

آخرین اطلاعات غیررسمی منتشرشده در مورد این دستگاه، اطلاعاتی در مورد ابعاد نمایشگر داخلی آن ارائه می‌دهد؛ هرچند هنوز اندازه قطعی تأیید نشده است. پیش‌تر خبرهای غیررسمی به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد صفحه‌نمایش داخلی این گوشی جدید ممکن است اندازه‌ای تا 7.9 اینچ داشته باشد. این موضوع براساس این واقعیت شکل گرفته بود که اندازه صفحه‌نمایش داخلی پیکسل فولد 7.6 اینچ است.

همان‌طور که گفته شد، اندازه نمایشگر تنها اطلاعاتی نیست که راس یانگ در پست خود ارائه کرده است. وی همچنین خاطرنشان می‌کند که تولید پنل‌های این نمایشگرها به‌زودی آغاز می‌شود. به‌ گزارش راس یانگ، فرایند تولید از ماه آوریل آغاز می‌شود. با توجه به زمان احتمالی معرفی و عرضه این موبایل جدید، به‌نظر می‌رسد زمانی که یانگ به آن اشاره کرده است، دور از واقعیت نیست و منطقی به‌نظر می‌رسد.

گوگل گوشی پیکسل فولد را در Google I/O قبلی در ماه مه 2023 معرفی کرد. اگر زمان‌بندی تولید دقیق باشد، به این معنی است که ساخت نمایشگرهای این گوشی‌ها بیش از دو ماه طول نمی‌کشد. باید دید درنهایت گوگل موبایل جدیدش را با چه مشخصاتی در چه زمانی معرفی می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا