دانش و فناوری

خطر آتش‌سوزی: Humane از کاربران خواست از کیس شارژ Ai Pin استفاده نکنند

استارتاپ Humane به کاربران خود اعلام کرد که به‌دلیل خطر آتش‌سوزی، استفاده از کیس شارژ گجت پوشیدنی Ai Pin را متوقف کنند. این اطلاع رسانی منجر به افزایش عدم اطمینان در مورد این محصول می‌شود.

این شرکت به دارندگان دستگاه اعلام کرد که یک مشکل کیفی در باتری داخل کیس شناسایی شده است. کاربران می‌توانند گجت پوشیدنی Ai Pin خود را در حال حرکت شارژ کنند، اما حالا باید مراقب باشند. Humane پس از دریافت گزارشی از مشکلات شارژ این دستگاه، که اوایل امسال معرفی شد، تحقیقات خود را آغاز کرد.

خطر آتش‌سوزی: Humane از کاربران خواست از کیس شارژ Ai Pin استفاده نکنند

Humane به دلیل خطر آتش‌سوزی کاربران را به توقف استفاده از کیس شارژ Ai Pin فراخواند

این مشکل یک ضربه دیگر به Humane وارد می‌کند، یک استارتاپ برجسته که به دنبال ساخت یک جایگزین برای تلفن هوشمند بود. از زمان معرفی این گجت در ماه آوریل، Ai Pin به دلیل رابط کاربری پیچیده و کمبود برخی ویژگی‌ها، مورد انتقاد مشتریان و منتقدان قرار گرفته است. پس از این معرفی مشکل‌دار، استارتاپ به شرکت‌های بزرگ فناوری و مشاوره‌ای مراجعه کرد تا فروش خود را به چند صد میلیون دلار برساند.

کیس شارژ این گجت پوشیدنی که مشابه کیس AirPods کار می‌کند، در بسته محصول و همراه Ai Pin با قیمت پایه 699 دلار عرضه می‌شود. همچنین به عنوان یک لوازم جانبی مستقل با قیمت 149 دلار فروخته می‌شود. این کیس اکنون در وب‌سایت Humane به عنوان «ناموجود» مشخص شده است.

این شرکت در بیانیه‌ای که چهارشنبه در وب‌سایت خود منتشر شد، گفت: «تحقیقات ما نشان می‌دهد که کیس شارژ دستگاه، استانداردهای کیفیتی مورد نظر ما را برآورده نمی‌کند و ممکن است برخی از آنها دچار آتش‌سوزی شوند. به همین دلیل، ما بلافاصله این موضوع را اطلاع رسانی کردیم تا کاربران از کیس شاٰرژ دستگاه استفاده نکنند. ما به‌دنبال بررسی یک تأمین‌کننده جدید برای جلوگیری از چنین مشکلاتی و حفظ استانداردهای بالای کیفیت خود هستیم.»

Humane اعلام کرد که کاربران می‌توانند همچنان دستگاه را با داک شارژ خانگی که در بسته‌بندی موجود است شارژ کنند. این شرکت نگفته است که آیا کیس‌های شارژ متعلق به دارندگان Ai Pin را جایگزین خواهد کرد یا خیر. همچنین مشخص نکرده است که چقدر طول می‌کشد تا یک تأمین‌کننده جدید پیدا کند. در عوض، به دارندگان Ai Pin دو ماه اشتراک رایگان به دلیل این مشکل ارائه می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا