دانش و فناوری

تاریخ معرفی پوکو M6 4G مشخص شد؛ گوشی اقتصادی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

تا به امروز پوکو از چندین گوشی خانواده M6‌ رونمایی کرده و حالا نوبت به نسخه 4G مدل استاندارد رسیده است. پوکو با انتشار چندین پوستر، نه‌تنها تاریخ معرفی رسمی پوکو M6 4G را اعلام کرده، بلکه طراحی و قیمت آن را هم به‌نمایش گذاشته است.

پوکو ام 6 4G در تاریخ ۲۲ خردادماه (۱۱ ژوئن) در یک رویداد آنلاین برای بازار جهانی معرفی می‌شود.

مشخصات و قیمت پوکو M6 4G

گوشی آینده پوکو به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز شده است و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲۹ دلار قیمت دارد. نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۱۴۹ دلار روانه بازار می‌شود.

تاریخ معرفی پوکو M6 4G مشخص شد؛ گوشی اقتصادی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

طبق تصاویر، طراحی گوشی آینده پوکو ترکیبی از پوکو M6 پرو و پوکو F6 است. البته می‌توان طراحی آن را بیشتر به ردمی ۱۳ 4G شبیه دانست؛ گوشی هوشمندی که همین چند روز پیش به‌صورت رسمی معرفی شد. پیکربندی دوربین این گوشی‌ها شبیه یکدیگر است، اما در کنار دوربین لوگوی بزرگ Poco به چشم می‌خورد.

درصورتی‌که پوکو M6 4G همان ردمی ۱۳ 4G با برندی جدید باشد، باید منتظر نمایشگر ۶.۷۹ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت باشیم. همچنین روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. از سایر مشخصات آن می‌توان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ با HyperOS و سنسور اثر انگشت روی فریم اشاره کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا