دانش و فناوری

موبایل شیائومی با ۳ دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی

اطلاعاتی از موبایل شیائومی ۱۵ منتشر شده که طبق آن این دستگاه نمایشگر او ال ای دی دارد و پشت آن ۳ لنز ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، پیش بینی می شود در ماه اکتبر سال جاری میلادی از موبایل شیائومی سری ۱۵ رونمایی شود. یک افشاگر معتبر چینی در پلتفرم ویبو به طور مداوم جزییاتی درباره شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو منتشر کرده است. اکنون او برخی ویژگی های کلیدی شیائومی ۱۵ استاندارد را فاش کرده است.

Digital Chat Sation کاربر ویبو و افشاگر مذکور در پستی نوشت در شیائومی ۱۵ از تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۴ همراه نمایشگر او ال ای دی ال تی پی او استفاده می شود که وضوح ۱.۵ K دارد. متاسفانه این افشاگر اندازه دقیق نمایشگر را اعلام نکرده است. البته تاکنون مشخص شده این دستگاه یک پرچمدار جمع و جور مانند شیائومی ۱۴ و نمایشگر ۶.۳۶ اینچی است.

این موبایل مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلیOmniVision همراه یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله فتو مکرو ۳برابری ۵۰ مگاپیکسلی است. این دستگاه گزینه های عکاسی متعددی برای کاربر فراهم می کند.

علاوه بر آن در دستگاه ۱۶ گیگابایت RAM با حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی ترکیب شده است. این دستگاه شامل یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، ۲ بلند گو یک موتور مخصوص برای ارتعاش است.

افشاگر مذکور جزییاتی درباره ظرفیت باتری شیائومی ۱۵ و قابلیت های شارژ آن منتشر نکرده اما فاش کرده ماده به کار رفته در سلول باتری ارتقا یافته تا برای طراحی سبک و نازک مناسب باشد و از سوی دیگر ظرفیت بالاتری داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا