دانش و فناوری

اکشن کمرا اینستا 360 گو 3S با پشتیبانی از وضوح 4K معرفی شد [تماشا کنید]

دوربین جدید اینستا 360 گو 3S با پشتیبانی از ویدیو 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه معرفی شد. Insta360 GO 3S همچنین در زمینه‌های دیگری مانند اضافه‌شدن حافظه 64 گیگابایتی و پشتیبانی داخلی از فرمت JPG ارتقا پیدا کرده است، اما هنوز هیچ گزینه‌ای برای فیلمبرداری 60 فریم در ثانیه وجود ندارد.

سال گذشته کمپانی Insta360 دوربین اکشن جدیدی با نام «اینستا 360 گو 3» عرضه کرد که خیلی سریع به‌دلیل اندازه بسیار کوچک خود و همچنین سازگاری با گوشی‌های آیفون و اندروید، به گزینه محبوبی برای ولاگرها تبدیل شد. یکی از مهم‌ترین معایب آن دستگاه عدم پشتیبانی از رزولوشن 4K بود و نهایتاً می‌توانست ویدیوهای 2.7K با سرعت 30 فریم‌برثانیه بگیرد.

تغییرات اینستا 360 گو 3S

اکنون اینستا 360 به خواسته کاربران دوربین‌های خود توجه کرده و با معرفی دوربین گو ‌3S، پشتیبانی از وضوح 4K را به آن‌ها ارائه کرده است. البته همچنان با این دستگاه می‌توان ویدیوهای 30 فریم در ثانیه گرفت.

علاوه‌براین، سخت‌افزار دوربین نیز تغییراتی داشته و به‌عنوان مثال از دیافراگم f2.8 استفاده شده است که فاصله کانونی را از 11 میلی‌متر به 16 میلی‌متر تغییر می‌دهد. یکی دیگر از ارتقاهای قابل‌توجه، حذف فرمت INSP برای عکس‌هاست. دستگاه قبلی عکس‌های کاربران را با فرمت INSP ذخیره می‌کرد و نیاز بود تا آن‌ها را با یک برنامه به JPG تبدیل کرد. اما اینستا 360 گو 3S از فرمت JPG نیز پشتیبانی می‌کند.

اکشن کمرا اینستا 360 گو 3S با پشتیبانی از وضوح 4K معرفی شد [تماشا کنید]

درنهایت، فضای ذخیره‌سازی نسخه پایه این مدل 64 گیگابایت است، درحالی‌که نسخه پایه دستگاه قبلی با 32 گیگابایت حافظه عرضه شده بود. البته هیچ کدام از آن‌ها اسلات کارت microSD ندارند.

با وجود این تغییرات، قیمت دوربین اکشن اینستا 360 گو 3S نسبت به قبل ثابت مانده است. نسخه پایه آن با حافظه 64 گیگابایتی، 399 دلار قیمت دارد. همچنین دو گزینه رنگی آن شامل مشکی و سفید می‌شود و هم‌اکنون برای خرید در دسترس است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا