دانش و فناوری

طراحی گلکسی S25 اولترا احتمالاً تغییر می‌کند؛ باریک‌تر با گوشه‌های گرد

شایعات در مورد پرچمدار سال آینده سامسونگ، یعنی گلکسی S25 اولترا، روزبه‌روز درحال افزایش است. در جدیدترین گزارش گفته شده است که این گوشی نازک‌تر خواهد بود و طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

براساس اطلاعاتی که یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به نام «IceUniverse» منتشر کرده است، گلکسی S25 اولترا می‌تواند ضخامت بدنه 8.4 میلی‌متری داشته باشد. برای مقایسه، ضخامت گلکسی S24 اولترا 8.6 میلی‌متر است؛ بنابراین اگر این گزارش درست باشد، گلکسی اس 25 اولترا می‌تواند باریک‌ترین گوشی اولترا پس از نوت 20 اولترا (8.1 میلی متر) لقب بگیرد.

این منبع همچنین اضافه کرد که گلکسی اس 25 اولترا می‌تواند مانند گلکسی نوت 7، گوشه‌های گرد داشته باشد. در نهایت باید دید که آیا سامسونگ پس از مدت‌ها طراحی مستطیلی‌شکل قدرتمندترین گوشی خود را کنار می‌گذارد یا خیر.

طراحی گلکسی S25 اولترا احتمالاً تغییر می‌کند؛ باریک‌تر با گوشه‌های گرد
گلکسی نوت 7

همچنین گزارش شده است که سامسونگ گلکسی S25 اولترا می‌تواند با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، مشابه گلکسی S24 اولترا امسال عرضه شود. چند روز پیش، منبعی مدعی شد که سه دوربین از چهار دوربین گلکسی اس 25 اولترا، ارتقای اساسی خواهند داشت.

تراشه احتمالی مورد استفاده در گلکسی S25 اولترا

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است سری گلکسی S25 را با استراتژی دو تراشه عرضه کند، به این معنی که به استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 4 و اگزینوس 2500 برای مدل‌های Galaxy S25 برای مناطق مختلف ادامه خواهد داد.

بااین‌حال، تحلیلگری معروف به نام «مینگ چی کو» ادعا کرد که کوالکام تنها تأمین کننده سری Galaxy S25 خواهد بود و سامسونگ ممکن است هیچ مدلی را با چیپست Exynos 2500 عرضه نکند. اما در ادامه گزارشی عجیب منتشر شد که مدعی بود سامسونگ می‌تواند سری گلکسی اس 25 را با چیپست مدیاتک هم عرضه کند. شایعه شده است که دلیل این حرکت احتمالی، افزایش قیمت چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 بوده است.

به‌نظر می‌رسد که در زمینه سخت‌افزار این گوشی پرچمدار نسل بعد، منابع مختلف گزارش‌های ضدو‌نقیضی دارند. البته این موضوع می‌تواند به سردرگمی فعلی سامسونگ در انتخاب نهایی تراشه مربوط باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا