دانش و فناوری

Uber وعده انحصاری اعضا را می دهد زیرا Uber One از 1 میلیارد دلار نرخ اجرا عبور می کند

Uber در نظر دارد برای به دست آوردن درآمد بیشتر از طریق اشتراک، هدیه های بیشتری مانند رویدادهای انحصاری اعضا به اعضای Uber One ارائه دهد.

پرشانت ماهندرا-راجا، مدیر مالی اوبر، صبح چهارشنبه در طی گفت: “شما خواهید دید که انحصاری اعضا بیشتر می شود که در آن اعضا به رویدادها و تجربیات دسترسی انحصاری دارند، که به نوعی باعث شگفتی و خوشحالی اعضای ما خواهد شد.” درآمد سه ماهه اول اوبر زنگ زدن.

دارا خسروشاهی، مدیر عامل اوبر، گفت که حق عضویت اوبر وان «بیش از یک میلیارد دلار» است. به عبارت دیگر، اوبر درآمد اشتراک فعلی خود را برای تخمین 1 میلیارد دلار درآمد سالانه برون یابی می کند. این اولین باری است که اوبر اعداد نرخ اجرا را در سرویس اشتراک خود که در نوامبر 2021 معرفی شد به اشتراک می گذارد.

Uber One ماهانه 9.99 دلار یا سالانه 99.99 دلار هزینه دارد و مزایایی مانند هزینه تحویل 0 دلاری برای مواد غذایی و خواربار واجد شرایط، تا 10٪ تخفیف برای تحویل و دریافت سفارشات خاص، قیمت بهتر در برخی از وسایل نقلیه و موارد دیگر ارائه می دهد.

اوبر گفت که اطلاعات بیشتری در مورد این تجربیات در آینده به اشتراک خواهد گذاشت، اما برخی از اعضا قبلا ایمیل هایی در مورد معاملات انحصاری دریافت کرده اند، مانند مهمانی با رپر پست مالون در فونتنبلو در لاس وگاس.

غول سواری-تگرگ اولین کسی نیست که رویدادهایی را به اعضا ارائه می دهد. برای مثال، شرکت‌های کارت اعتباری مانند چیس، در شهر نیویورک عضو می‌دهند دسترسی به سالن Sapphire در بندر جنوبی خیابان و دسترسی VIP به کنسرت در اسکله 17 در طول تابستان.

اوبر در 2022 یک ویژگی آزمایشی را راه اندازی کرد برای کمک به مشتریان برای رزرو رویدادها و رزرو در رستوران ها. این یک آزمایشی محدود بود و اوبر هیچ به‌روزرسانی ارائه نکرده است، اما ممکن است از چنین ویژگی‌هایی برای دسترسی اعضای Uber One به رویدادها استفاده شود.

معرفی رویدادهای اعضا تلاشی برای جذب مشترکین بیشتر است که تمایل دارند بیشتر روی پلتفرم ارسال کنند و از محصولات اوبر بیشتر استفاده کنند.

ماهندرا-راجاه گفت: «به مردم یادآوری می‌کنم که اعضا 3.4 برابر غیرعضوها در ماه هزینه می‌کنند، بنابراین وسیله‌ای عالی برای ما است که بتوانیم با خدمات مختلف خود رانندگی کنیم و واقعاً به خدمات مختلف خود متصل شویم. .

CFO خاطرنشان کرد که اعضا در حال حاضر 32٪ از تحرک و رزرو ناخالص تحویل و بیش از 45٪ از رزرو ناخالص تحویل را ایجاد می کنند.

افزایش هزینه تحویل را می توان تا حدی به استفاده از Uber Cash نسبت داد. در سال 2023، اوبر تخفیف های 5 درصدی را برای سواری هایی که به اعضای Uber One ارائه می کرد، حذف کرد به نفع طرح بازپرداخت نقدی ماهندرا-راجا گفت که یک چهارم کل اوبر وجه نقدی که از سواری در ایالات متحده به دست می‌آید، هنگام تحویل بازخرید می‌شود. برای سواران Uber Business، این نفوذ حتی بالاتر است، به طوری که 60٪ از پول نقد Uber بدست آمده در سواری ها در تحویل بازخرید می شود.

ماهندرا راجاه گفت: “ما فکر می کنیم که عضویت اهرم قدرتمندی از نظر نفوذ عمومی به بازار ما و فراوانی رشدی است که شاهد آن هستیم.”

استراتژی اوبر در چند سال گذشته به طور فعال به مشتریان بین پیشنهادات خود – تحویل غذا به خواربارفروشی، مواد غذایی به الکل، الکل به تحرک – به مشتریان متقابل می‌فروشد. ایجاد چسبندگی درون برنامه ای. عضویت Uber One تلفیقی از این تلاش ها است.

برای افزایش حفظ Uber One، این شرکت همچنین مجوز سالانه خود را اعمال می کند، که به کاربران امکان می دهد در صورت ثبت نام در سال، گزینه ماهانه ارزان تری داشته باشند. ماهندرا-راجاه گفت که مجوز سالانه منجر به افزایش “نزدیک به 200 امتیاز پایه بر اساس سال به سال در ماه مارس” شده است.

معامله Instacart باعث رشد در حومه شهرها می شود

خسروشاهی در جریان تماس درآمد روز چهارشنبه گفت که این پلتفرم، به‌ویژه Uber Eats، در حومه شهر نسبت به مناطق شهری که اوبر ضریب نفوذ بالاتری دارد، سریع‌تر رشد می‌کند.

مدیر عامل شرکت گفت: “این در مورد درست کردن اصول اولیه است – ایجاد مخاطب و برند، افزایش انتخاب، اطمینان از قیمت گذاری درست و اطمینان از اینکه کیفیت خدمات همچنان بالا است.”

او گفت قرارداد اخیر اوبر با Instacartکه به مشتریان Instacart اجازه می‌دهد از این برنامه برای سفارش از رستوران‌های Uber Eats در سراسر ایالات متحده استفاده کنند، به رشد Uber در حومه شهر کمک می‌کند. خسروشاهی همچنین خاطرنشان کرد که نفوذ به دومینو و سایر بازرگانان باعث می‌شود اوبر در موقعیت خوبی برای رشد در حومه شهر قرار گیرد.

ماهندرا راجا به محصولات جدیدی مانند Uber for Business اشاره کرد. Uber Health، UberX رزرو و سواری های مشترک به عنوان مناطقی که 80٪ سال به سال رشد می کنند. مدیر مالی همچنین گفت 20 درصد از مشتریان جدید نیز از این محصولات جدید می آیند.

اوبر حتی با افزایش تقاضا ضرر می کند

Uber درآمدی معادل 10.1 میلیارد دلار و رزرو ناخالص 37.7 میلیارد دلاری را در سه ماهه اول ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 15 و 21 درصد افزایش داشت. با وجود افزایش تقاضا، این شرکت 654 میلیون دلار زیان را به ثبت رساند که برای تحلیلگرانی که انتظار داشتند پس از گزارش اوبر اولین سود سالانه خود در سال 2023، سه ماهه سودآوری داشته باشد، شگفت‌انگیز بود.

اوبر این ضرر را به پرداخت های تسویه قانونی و سرمایه گذاری های سهام نسبت داد.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا