دانش و فناوری

Lukas Walton's Builders Vision، وارث Walmart، S2G را در مسیر استقلال قرار می دهد

S2G Ventures امروز فارغ التحصیل می شود.

شرکت سرمایه‌گذاری فناوری آب و هوا در سه سال گذشته زیر نظر Builders Vision، یک سازمان چتر حمایتی برای فعالیت‌های بشردوستانه و سرمایه‌گذاری لوکاس والتون، وارث Walmart، زندگی می‌کند. والتون تنها شریک محدود S2G بود. در حال حاضر، این سازمان دیگران را وارد کشتی می کند.

والتون S2G را در سال 2014 راه اندازی کرد تا در استارتاپ های متمرکز بر انرژی، کشاورزی و اقیانوس ها سرمایه گذاری کند و هدف آن ایجاد محصول جدیدی از شرکت هایی است که به نفع آب و هوا و محیط زیست باشد.

به گفته منابع نزدیک به شرکت، والتون به سرمایه گذاری و حمایت از S2G ادامه خواهد داد، بنابراین در حالی که او فضای بیشتری را به شرکت می دهد، اما به طور کامل کنار نمی رود.

S2G بیش از 100 شرکت پرتفوی دارد و طبق داده های PitchBook، دارایی های 2 میلیارد دلاری تحت مدیریت دارد. S2G همچنین بیش از 180 سرمایه گذاری در دهه گذشته انجام داده است. استراتژی این شرکت از مرحله اولیه تا رشد و سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی را در بر می‌گیرد و آن را به یکی از معدود شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که نه تنها در شرکت‌های مرحله اولیه سرمایه‌گذاری می‌کند، بلکه آنها را در سراسر «دره مرگ» هدایت می‌کند که مقیاس‌پذیری را برای استارت‌آپ‌های فناوری آب و هوا بسیار چالش‌برانگیز کرده است.

اگرچه ارزش خود والتون مبلغ هنگفتی است – به گفته بلومبرگ 28.3 میلیارد دلار – میزان سرمایه گذاری مورد نیاز جهان برای رسیدن به انتشار خالص کربن صفر تا سال 2050 باعث می شود ثروت او ناچیز به نظر برسد. به گفته مک کینزی، برای 25 سال آینده، سالانه باید 9.2 تریلیون دلار برای دارایی های فیزیکی هزینه شود که حدود 3.5 تریلیون دلار بیشتر از هزینه های امروز جهان است.

والتون با رها کردن S2G از Builders Vision، مسیری فرسوده را دنبال می‌کند که توسط بسیاری از نیکوکاران استفاده می‌شود، که اغلب بودجه اولیه و مقداری مداوم را برای شروع یک تلاش فراهم می‌کنند. اما هنگامی که پروژه در زیر آن قرار می گیرد، نیکوکاران تمایل دارند که به دیگران اجازه دهند تا توسعه مستمر را تقویت کنند تا بتوانند با مشکلات دیگر مقابله کنند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا