بین الملل

اظهارات «بنت» تلاشی مذبوحانه برای تحمیل توهم صهیونیست‌ها است

جنبش حماس:

جنبش حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ حقی برای حاکمیت بر قدس و مسجد الاقصی ندارد، اظهارات اخیر نفتالی بنت در این خصوص را تلاش مذبوحانه برای تحمیل رؤیاپردازی صهیونیست ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آن ادعا کرد این رژیم صاحب حاکمیت بر شهر قدس و مسجد الاقصی است، نقض آشکار حقوق مقدس مردم فلسطین است.

در ادامه بیانیه جنبش حماس آمده است: ما مجدداً تأکید می‌کنیم که دولت اشغالگر هیچ حق و قدرت تصمیم گیری برای حاکمیت بر بیت المقدس و مسجد الاقصی ندارد و اظهارات نفتالی بنت نشان دهنده تلاش مذبوحانه برای تحمیل واقعیتی است که جز در رؤیاهای آنها وجود ندارد.

جنبش حماس تأکید کرد: حاکمیت و مشروعیت سرزمین فلسطین فقط از متعلق به مردم فلسطین است که از هر وجب خاک آن و به ویژه قدس و مسجد الاقصی محافظت کرده و با مقاومت همه جانبه از آن دفاع می‌کنند.

گفتنی است نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو تنها مرجع تصمیم گیری در خصوص کوه معبد در بیت المقدس است!

«نفتالی بنت» امروز یکشنبه در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که کابینه وی تنها مرجعی است که حق دارد در مورد مسائل مربوط به کوه معبد در بیت المقدس تصمیم گیری کند و هیچ‌گونه مداخله از سوی این رژیم قابل تحمل نخواهد بود!

این مقام صهیونیست تاکید کرد: البته تمام تصمیمات در مورد کوه معبد توسط اسرائیل و بدون هرگونه ملاحظات اضافی اتخاذ خواهد شد. ما قطعاً هرگونه دخالت خارجی در تصمیمات خود را رد می‌کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا