بین الملل

اعطای تابعت به اسرائیلی ها لکه ننگی برای رژیم سازشکار امارات است

سخنگوی جهاد اسلامی به المسیره گفت: ا اقدامات امارات در اعطای تابعت اماراتی به اسرائیلی ها را محکوم می کنیم این لکه ننگی برای رژیم خائن و سازشکار امارات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی به المسیره گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه و اقدامات در قدس اشغالی تلاش های شکست خورده برای تحمیل قواعد جدید بر مقاومت فلسطین است.

وی افزود: نبرد شمشیر قدس معادله جدیدی را تحمیل کرده است. قدس نماد هویت و محور درگیری و دروازه پیروزی است و صهیونیستها نخواهند توانست که این معادله را از بین ببرند.

طارق سلمی تاکید کرد: نبرد جز با بازپس گیری کل فلسطین اشغالی تمام نخواهد شد و جهان عرب و اسلامی باید جنایات این دشمن صهیونیست را رسوا و حامی ملت فلسطین باشد.

وی اعلام کرد: کابینه جدید رژیم صهیونیستی، کابینه ای ضعیف و شکننده است. اراده فلسطینی ها برای درهم شکستن توطئه ها علیه آرمان فلسطین و طرحهای شهرک سازی کافی است.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما اقدامات امارات در اعطای تابعت اماراتی به اسرائیلی ها را محکوم می کنیم این لکه ننگی برای رژیم خائن و سازشکار امارات است.

طارق سلمی افزود: از رژیم های سازشکار می خواهیم که در محاسبات خود بازنگری کنند به ویژه پس از نبرد شمشیر قدس که شکنندگی دشمن صهیونسیت و توان مقاومت برای احقاق حقوقش را به نمایش گذاشت.

وی در پایان گفت: امارات در کنار ملت فلسطین و حقوق مشروع آن قرار گیرد. هر که به سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دلخوش کرده است، پایان ناخوشایندی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا