بین الملل

بحران انتخاباتی در آمریکا| دستگیری یک نفر در لس‌آنجلس به خاطر تهدید تیراندازی کور


نیروهای ضد تروریسم «اف‌بی‌آی» یک مرد اهل لس‌آنجلس را که تهدید کرده بود در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا دست به تیراندازی کور خواهد زد، دستگیر کردند.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم بحران در آمریکا در نتیجه ادعای پیروزی هر دو نامزد و همچنین تاکید رئیس‌جمهور این کشور بر بروز تقلب گسترده، نیروهای امنیتی یک مرد اهل لس‌آنجلس را به دلیل انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی و تهدید او درباره کشتار گسترده در صورت پیروزی جو بایدن بازداشت کردند.

بنا بر گزارش «لس‌آنجلس تایمز»، یک مرد ساکن مناطق اطراف لس‌آنجلس که در شبکه‌های اجتماعی تهدید کرده بود در صورت پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری دست به کشتار و تیراندازی کور خواهد زد، بازداشت شده است.

بنا بر گزارش این رسانه، نیروهای واحد ضد تروریسم اف‌بی‌آی روز جمعه (دیروز) این مرد را در حالی که سوار خودرو بود، متوقف کرده و مورد بازداشت قرار دادند.

بنا بر گفته منابع مطلع، اعضای تیم تحقیق اف.بی.آی منزل شخصی این مرد را برای یافتن مدارکی مبنی بر تدارک او برای انجام یک تیراندازی کور تفتیش کردند.

«لورا ایمیلر» سخنگوی اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «اف‌بی‌آی درباره این تهدیدهای گزارش شده، آگاهی دارد و ما داریم با شرکای‌مان کار می‌کنیم. این مساله توسط مقام‌های ایالتی در حال بررسی است و دولت فدرال تا این لحظه هیچ اقدامی برای دستگیری یا اقامه دعوی حقوقی نکرده است».

مقام‌های اف‌بی‌آی و دولت فدرال آمریکا از اظهارنظر بیشتر درباره دستگیری این مرد اهل لس آنجلس خودداری کرده‌اند.

منابع مورد استناد لس‌آنجلس‌تایمز خبر دادند، احتمال دارد که نیروهای امنیتی با استفاده از موضوع «مشکلات و اختلالات ذهنی» این فرد، وی را همچنان در بازداشتگاه نگه دارند.

گفته می شود که نیروهای تیم موسوم به «سی‌تی‌ ۶» که یک واحد ضد تروریسم است، این فرد ناشناس را بازداشت کردند.

این اهل لس آنجلس که نام و هویتش رسانه‌ای نشده است، در یک مطلب ویدئویی منتشر شده در اینستاگرام که بعدا حذف شد، تهدید کرده بود: «اگر بایدن وارد (کاخ سفید و پیروز انتخابات شود)، من مثل یک تیرانداز در مدرسه عمل خواهم کرد و همه این دموکرات‌ها را هدف قرار خواهم داد».

انتهای پیام/ص


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا