بین الملل

تحریم‌های آمریکا صنعت هوانوردی ونزوئلا را مختل نکرده است

معاون شرکت هواپیمایی دولتی «کونویاسا» ونزوئلا تاکید کرد که رکود اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم‌های آمریکا هیچ گونه تأثیری بر فعالیت‌های صنعت هوانوردی این کشور نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون مدیر عامل شرکت هواپیمایی دولتی «کونویاسا» ونزوئلا اعلام کرد که علیرغم وجود شیوع کرونا و همچنین تحریم‌های آمریکا علیه این کشور، تمامی پروازهای شرکت هوایی مذکور برقرار بوده و هیچیک از کارمندان آن نیز تعدیل نشده‌اند.

بر اساس این گزارش، «خوزه جورجیو مارکیز» گفت: از زمان آغاز رکود اقتصادی (ناشی از کرونا) و تحمیل تحریم‌های یکجانبه آمریکا، ما از یک سری اقدامات جایگزین جهت علیه این تحریم‌ها استفاده کرده‌ایم. از زمان اعلام تحریم‌ها، ما هرگز کار خود را متوقف نساخته‌ایم.

به گفته این مقام مسئول در هواپیمایی دولتی ونزوئلا، شرکت «کونویاسا» می‌بایست راه حل های جایگزینی در صنعت هوانوردی پیدا کرده و آنها را در راستای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه این کشور به کار گیرد.

مارکیز گفت: در میان رکود اقتصادی، ما در حال رونق بخشیدن به صنعت هوانوردی و حمل بار هوایی خود بوده‌ایم. این موضوع بار دیگر اثبات کرد که علیرغم رکود اقتصادی، ما به راه خود در راستای خدمت رسانی بیشتر ادامه خواهیم داد. این کار آسان نبود اما ما توانستیم آن را انجام دهیم.

وی همچنین تاکید کرد که شرکت هواپیمایی کونویاسا موفق شده اسناد و مدارکی قابل قبول به محاکم بین المللی ارائه کند و از این طریق بسیاری از تحریم‌ها را شکست داده و از سر راه بردارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا