بین الملل

تداوم پاسخ موشکی مقاومت؛ «عسقلان» و پایگاه نظامی «کیسوفیم» هدف قرار گرفت


مقاومت فلسطین، هشتمین روز پاسخگویی به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را با شلیک موشک به سوی «عسقلان» و پایگاه نظامی «کیسوفیم» آغاز کرد.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه برای هشتمین روز متوالی، گروه مقاومت «کتائب عز الدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، امروز (دو‌شنبه – ۱۷ می) نیز حملات موشکی خود را با هدف قرار دادن شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» و پایگاه نظامی «کیسوفیم» آغاز کرد.

کتائب القسام اعلام کرد که در پاسخ به تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه، عسقلان و پایگاه نظامی کیسوفیم را هدف قرار داد.

 

شبکه المیادین نیز از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در عسقلان خبر داد.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، رسانه‌های صهیونیستی نیز حمله موشکی مقاومت به عسقلان را تایید و تصاویری از میزان خسارات وارده از این حمله موشکی را منتشر کردند.

 

 

نیروهای رژیم صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق آمار وزارت بهداشت غزه  شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به  ۱۹۷ شهید و ۱۲۳۵ مجروح رسیده است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا