بین الملل

جزئیات جدید از رسوایی دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی در مراکش

به دنبال رسوایی تجاوزهای جنسی دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی در مراکش، یک شبکه عبری زبان فاش کرد که دولت این رژیم از یک سال گذشته در جریان این موضوع قرار داشته است.

به گزارش ایسنا، شبکه عبری زبان کان جزئیات جدیدی را از رسوایی تجاوزهای جنسی دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی در مراکش فاش کرده است.
این شبکه اعلام کرد که مقامات دولت رژیم صهیونیستی از یک سال پیش از شکایت‌های ارائه شده علیه دیوید جافرین، رئیس هیئت دیپلماتیک اسرائیل در رباط به اتهام تجاوز جنسی به زنان مراکشی مطلع بوده‌اند.
طبق گزارش کان، حدود یک سال پیش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی یک شکایت جدی علیه دیوید جافرین دریافت کرد و یک زن مراکشی ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ شکایتی را علیه رفتارهای “غیر قابل قبول” جافرین برای “حسن کعبیه”، سخنگوی عربی وزارت خارجه اسرائیل ارسال کرد.
در این شکایت آمده است: اسرائیل باید دیپلمات‌ها و سفرای خود را با دقت انتخاب می‌کرد. این غیرمنطقی است که اسرائیل مردی هوس باز را به مراکش بفرستد تا زنان را آزار دهد، این یک اتفاق توهین آمیز است و باید متوقف شود.
در شکایت این زن مراکشی خطاب به کعبیه همچنین آمده است: برای زنان خدمه هتلی که جافرین حدود ۱۰ ماه در آن اقامت داشته است، ده‌ها مورد اتفاق مشابه رخ داده است.
روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی سه شنبه به نقل از شبکه عبری زبان کان اعلام کرد: بازرس کل وزارت خارجه اسرائیل همراه با هیئتی هفته گذشته برای تحقیقات درباره شکایت‌های ارائه شده علیه دیوید جافرین، رئیس هیئت دیپلماتیک اسرائیل در رباط و اعضای هیئت به مراکش رفت. این شکایت‌ها درباره تجاوزهای جنسی به زنان مراکشی است که احتمالا به بحران سیاسی بزرگی تبدیل شود.
این رسانه همچنین گزارش داد؛ این شکایات مربوط به تجاوزات جنسی علیه زنان مراکشی است که علیه دیپلمات ارشد هیئت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی مطرح شده است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا