بین الملل

جهاد اسلامی: عنوان پیام بسیج عمومی «سرایا القدس» به اسرائیل، آتش و باروت است


سخنگوی جنبش جهاداسلامی فلسطین تأکید کرد که اعلام بسیج عمومی توسط سرایا القدس، پیام آشکاری به اشغالگر صهیونیست است که عنوان آن، آتش و باروت است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاداسلامی فلسطین بار دیگر بر لزوم مقاومت در برابر طرحهای رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

شبکه خبری العالم به نقل از سلمی گزارش داد: «اعلام بسیج عمومی توسط سرایا القدس، پیام آشکاری به اشغالگر صهیونیست است که عنوان آن، آتش و باروت است».

وی تأکید کرد که دبیر کل جهاد اسلامی و سرایا القدس با خود عهد بسته‌اند که «هشام ابو هواش» و سایر اسرای فلسطینی را در «جنگ اراده» تنها نگذارند.

سخنگوی جهاد اسلامی از همه ملت فلسطین خواست که تلاش خود را به کار ببندند و در سنگر مقاومت متحد شوند تا بتوانند توطئه‌های صهیونیستها را شکست دهند.

سرایا القدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی بعد از ظهر امروز بعدازظهر امروز  به حالت آماده‌باش درآمد و تأکید کرد که نیروهای مقاومت مستقر در نوار غزه دستوراتی مبنی بر بالابردن سطح آمادگی دریافت کرده‌اند تا در صورت شهادت ابو هواش به دشمن پاسخ دهند.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حالت آماده‌ باش قرار گرفته و در میان رزمندگان خود در نوار غزه و کرانه باختری اعلام بسیج عمومی کرده است.

به گفته منابع فلسطینی، میانجی‌ها نارضایتی خود را از لجبازی رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده‌اند و تل‌آویو مسئول هر گونه اتفاق احتمالی خواهد بود.

ابوهواش یکی از اسرای فلسطینی است که از ۱۳۸ روز پیش دست به اعتصاب‌غذا زده و امروز هشیاری خود را از دست داده است.

دفتر اسرای فلسطینی نیز اخیرا خبر داد که وضعیت جسمانی هشام ابوهراش بسیار وخیم بوده و او قدرت شنوایی و تکلم خود را از دست داده است. وزن او به ۴۰ کیلو کاهش یافته و اعضا و جوارح داخلی‌اش دچار آسیب شدید شده است.

این اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه‌‌اش دست به این کار زده است. رژیم صهیونیستی گاه تا چند سال اسرای فلسطینی را بدون هیچ گونه محاکمه‌ای در بازداشت نگه می‌دارد و بارها فلسطینی‌ها در اعتراض به این وضعیت دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا