بین الملل

حضور «بشار اسد» در «دوما» برای رأی دادن اوج اعلام پیروزی بود

معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی تأکید کرد: حضور «بشار اسد» در شهر «دوما» برای رأی دادن در جریان انتخابات ریاست جمهوری، اوج اعلام پیروزی بر تروریسم و حامیان آن بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، «بشار الجعفری» معاون وزیر خارجه سوریه سخنانی را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: حضور «بشار اسد» در شهر «دوما» برای رأی دادن در جریان انتخابات ریاست جمهوری، اوج اعلام پیروزی بر تروریسم و حامیان آن بود.

معاون وزیر خارجه سوریه افزود: کشورهای غربی تلاش کردند تا معیارهای انتخاباتی خود را به سوریه دیکته کنند اما دمشق زیر بار این مسأله نرفت. در حال حاضر، غربی ها نیز اذعان دارند که سوریه به اوج پیروزی رسیده است.

گفتنی است، پیشتر اسد پس از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در شهر دوماً گفته بود: به مردم شهر دوماً برای آزادی از چنگال تروریسم و بازگشت به آغوش وطن تبریک می‌گویم. تروریست‌ها تلاش کردند در جریان اشغال دوماً، آن را تخریب کنند اما اغلب ساکنان این شهر با دولت همکاری کردند. مردم دوماً و منطقه غوطه شرقی در کنار ارتش سوریه با تروریسم جنگیدند.

بشار اسد اعلام کرد: سفرم به دوماً و شرکت در انتخابات از اینجا تاکیدی بر این امر است که در سوریه هیچ طایفه‌ای در مقابل طایفه دیگر و هیچ منطقه‌ای بر منطقه دیگر برتری ندارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا