بین الملل

سرپیچی نظامیان صهیونیست از خدمت در مرز مصر


برخی منابع رژیم صهیونیستی از سرپیچی نظامیان این رژیم از خدمت در مرز مصر در پی حمله اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی این رژیم خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی از گردان «باردلاس» طی روزهای اخیر از انجام خدمت به مدت ۱۲ ساعت در مرز مصر خودداری کردند.

«محمد صلاح» سرباز مصری، صبح روز شنبه (سوم ژوئن)، در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن‌ها را به هلاکت رساند. این درگیری در ساعت چهار و نیم بامداد در گذرگاه «نیتسانا» که در سال ۱۹۸۲ پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد. «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در جلسه کابینه به این حادثه اشاره کرده و هلاکت سه نظامی صهیونیست در مرز مصر را «حمله تروریستی فاجعه‌بار» توصیف کرده بود.

وبگاه صهیونیستی «والا» گزارش داد که نظامیان صهیونیست به فرماندهان خود گفته‌اند که نمی‌توانند شیفت‌های طولانی مدت در مرز مصر خدمت کنند.

نظامیان صهیونیست همچنین به فرماندهان خود گفته‌اند که در شرایط کنونی حاضر به انجام خدمت به مدت طولانی در مرز مصر نیستند و خواستار تغییر فوری این دستورات هستند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، گزارش مربوط به سرپیچی نظامیان صهیونیست از خدمت در مرز مصر به فرماندهی جنوبی ارتش ارسال و در نهایت تصمیم گرفته شد که مدت زمان نگهبانی در مرز از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت کاهش یابد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا