بین الملل

سوریه نیز فعالیت هیات دیپلماتیک خود در عربستان را آغاز کرد

در پی از سرگیری امروز خدمات کنسولی ریاض در دمشق رخ داد؛

سوریه نیز فعالیت هیات دیپلماتیک خود در عربستان را آغاز کردسوریه نیز فعالیت هیات دیپلماتیک خود در عربستان را آغاز کرد " itemprop="image" class="" title="سوریه نیز فعالیت هیات دیپلماتیک خود در عربستان را آغاز کرد ">

در پی اعلام وزرات خارجه عربستان از آغاز رسمی فعالیت امروز هیات دیپلماتیک خود در سوریه، دمشق نیز بلافاصله فعالیت کنسولی خود در ریاض را به شکل رسمی از سرگرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع آگاه به خبرگزاری دولتی سوریه در خبری فوری اعلام کرد که دمشق فعالیت مجدد نمایندگی دیپلماتیک خود در کشور پادشاهی عربستان را به شکل رسمی از سر گرفت.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) شامگاه سه شنبه به نقل از یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه خبر فعالیت مجدد خدمات کنسولی در ریاض را تأیید کرد.

این منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: با توجه به روابط عمیق و وابستگی مشترک ملت‌های جمهوری عربی سوریه و پادشاهی عربستان و تجسم خواسته‌های مردم دو کشور و اعتقاد جمهوری عربی سوریه به اهمیت تقویت روابط دوجانبه بین کشورهای عربی به نحوی که در خدمت اقدام مشترک عربی باشد، جمهوری عربی سوریه تصمیم به از سرگیری فعالیت نمایندگی دیپلماتیک خود در پادشاهی عربستان گرفت.

پیش از این وزارت خارجه عربستان از آغاز فعالیت هیئت دیپلماتیک عربستان در سوریه خبر داده بود.

روابط دیپلماتیک بین عربستان و سوریه در جریان سفر فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه به جده در ماه گذشته از سر گرفته شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا