بین الملل

سید حسن نصرالله: امیدواریم عملیاتی بزرگ‌تر از آنچه شهید قصیر انجام داد، در آینده صورت گیرد


دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید، گفت که این روز، بزرگترین ضربه‌ای بود که دشمن صهیونیستی از مقاومت لبنان دریافت کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان لحظاتی قبل آغاز شد. وی در این سخنرانی، به بررسی آخرین تحولات منطقه و لبنان پرداخت.

این سخنرانی در همایش روز شهید ایراد می‌شود. حزب الله این همایش را در سالن شهید سید محمد باقر صدر در مدرسه امام مهدی (عج) در منطقه ضاحیه بیروت برگزار کرده است.

وی در ابتدا ضمن اشاره به پیشینه روز شهید در لبنان که آن را بزرگترین ضربه مقاومت به رژیم صهیونیستی، توصیف کرد و گفت: «در فرهنگ ما، شهید جایگاه والایی دارد…. به شهدا احترام می‌گذاریم که مبتنی بر ایمان ما است… زیرا خداوند سبحان الله تعالی، شهداء را بزرگ شمرده است».

نصرالله با اشاره به اینکه شهید در اسلام از جایگاه ولایی برخوردار است، تصریح کرد: «حزب الله روز شهید را انتخاب کرد تا روزی برای همه شهدا باشد… امروز، سالروز همه شهداست… به همین دلیل هر خانواده شهید در حزب الله این روز را روز شهید خود می‌داند».

دبیر کل حزب الله با بیان اینکه امروز مصادف با شهادت «احمد قصیر» شهید لبنانی است که به یک مقر نظامی صهیونیستی حمله کرد که در پی آن، ۱۰۰ افسر و سرباز صهیونیست به هلاکت رسیدند، خاطر نشان کرد: «ما شهدا را یک ثروت روحی، معنوی و عاطفی برای خود می‌دانیم… ما به شهدا عشق می‌ورزیم… امیدواریم عملیاتی بزرگ‌تر از آنچه شهید قصیر انجام داد، در آینده صورت گیرد».

انتهای پیام/

 

 

 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا