بین الملل

عربده کشی صهیونیستها از امروز ممنوع است

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه گفت: دشمن در سطح اطلاعاتی شکست خورد. ما در غزه بیش از ۵۰۰ کیلومتر تونل داریم و زیانی که به تونلها وارد شد از ۵ درصد فراتر نمی رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی «حماس» در غزه طی سخنانی به ساکنان بیت‌المقدس و مدافعان مسجدالاقصی، ساکنان کرانه باختری و بیش از همه به فلسطینی‌های ساکن در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ که به طور بی سابقه در حمایت از مسجدالاقصی به خیابان‌ها ریختند، سلام و درود فرستاد و گفت: ساکنان ۱۹۴۸ تلاش رژیم صهیونیستی برای ادغام آن‌ها در جامعه صهیونیستی را تا ابد به شکست کشاندند.

یحیی السنوار در ادامه همبستگی کم سابقه فلسطینی‌های آواره در کشورهای دیگر و همچنین همراهی رسانه‌های جهانی با فلسطینی‌های ساکن سرزمین اشغالی را ستود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ ۱۲ روزه غزه پرداخت و افزود: مقاومت توانایی این را دارد که صدها موشک در هر دقیقه با برد ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلومتر را به سمت دشمن صهیونیستی شلیک کند و در ساعات پایانی جنگ این امکان وجود داشت که ۳۰۰ موشک به سمت تل آویو شلیک شود.

وی افزود: ما حرف خودمان را با آتش و گلوله و موشک هنگامی که اشغالگران به مسجد الاقصی یورش بردند، گفتیم. دنیا بداند که مسجد الاقصی مردانی دارد که حامی آن هستند. دشمن صهیونیست بداند که آنچه رخ داد رزمایش کوچکی بود.

السنوار ضمن هشدار به صهیونیستها درباره اجرای طرحهای خود در قدس اشغالی آنرا به منزله زوال این رژیم دانست و گفت: ما در داخل اراضی اشغالی بیش از ۱۰ هزار استشهادی داریم اگر دشمن بخواهد گزندی به مسجد الاقصی وارد کند.

وی ادامه داد: دشمن در سطح اطلاعاتی شکست خورد. ما در غزه بیش از ۵۰۰ کیلومتر تونل داریم و زیانی که به تونلها وارد شد از ۵ درصد فراتر نمی رود. همه زیرساختها مقاومت همچنان سالم است.

السنوار گفت: اشغالگران نتوانستند به فرماندهان رده اول مقاومت گزندی وارد کنند. تنها موفقیت ارتش اشغالگر هدف قرار دادن منازل و کشتن کودکان بود.

وی افزود: ملت ما بداند که مقاومت حامی آن است. آیا تصاویر عراقیها را ندید که سلاح بر دوش دارند و در حمایت از آرمان فلسطین ظاهر شدند؟

السنوار گفت: توافقی در کار نبوده است. ساکنان قدس به دفاع از مسجد الاقصی ادامه بدهند. ساکنان محله شیخ جراح و سلوان باید که حامی مقاومت باشند. از امروز عربده کشی هر شهرک نشین صهیونیست ممنوع است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا