بین الملل

عملیات شهادت طلبانه نابلس واکنش به تجاوز اشغالگران علیه قدس است

جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شهادت طلبانه در نابلس که به زخمی شدن سه نظامی صهیونیست منجر گردید، واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی و حماس از عملیات شهادت طلبانه در نابلس تمجید کردند.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه در پست ایست و بازرسی زعتره در جنوب نابلس را تبریک گفت.

جهاد اسلامی با بیان اینکه عملیات قدس پیام ملت فلسطین بود، افزود که قدس خط قرمز است و اهانت به مقدسات باعث بروز خشمی بی نهایت علیه رژیم اشغالگر خواهد شد.

این جنبش همچنین تاکید کرد: این عملیات نشان روشنی است بر اینکه مقاومت قادر به احیای نشاط خود در کرانه باختری است.

سخنگوی جنبش حماس نیز عملیات قهرمانانه علیه نظامیان رژیم اشغالگر در پست ایست و بازرسی زعتره را در امتداد مبارزه فلسطین علیه رژیم اشغالگر برشمرد و افزود: این عملیات پاسخی آشکار و مستقیم به حملات شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر علیه مقدسات ملت ما در شهر قدس است.

گفتنی است که منابع خبری پیش از این از تیراندازی به سوی صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری و زخمی شدن چند صهیونیست بر اثر آنکه حال برخی وخیم گزارش شده است، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر تیراندازی به سوی آنها در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری خبر داد.

شبکه الجزیره هم از زخمی شدن سه شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی در جنوب نابلس خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که در جریان یک تیراندازی به ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس در فلسطین اشغالی سه شهرک نشین زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم گزارش شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد: سه شهرک‌نشین جوان به واسطه تیراندازی از یک خودروی گذری در ایست بازرسی مذکور زخمی شدند که حال دو تن از آنها در خطر است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که خودروهای امدادرسان فوراً به محل حادثه رفتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، حمله به واسطه تیراندازی بوده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه موانعی را ایجاد کرد.

خبرنگار روسیا الیوم نیز گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اکثر مسیرهای بین رام الله و نابلس را برای جستجوی عاملان تیراندازی بسته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا