بین الملل

فارس من| ظریف رسما از مردم ایران عذرخواهی کند


کاربران فارس من با ثبت سوژ‌ه‌ای خواستار عذرخواهی رسمی محمدجواد ظریف از مردم ایران در پی انتشار فایل صوتی اخیر شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و طرح اظهاراتی درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و موضوعات دیگر، تعدادی از کاربران فارس من با ثبت سوژه‌ای خواستار عذرخواهی رسمی وزیر امور خارجه از ملت ایران شدند.

کاربران فارس من در این باره نوشتند: پیرو اظهارات ضد منافع ملی آقای ظریف، ایشان باید به طور رسمی از ملت ایران عذرخواهی و اظهار کنند نظراتشان اشتباه بوده است.

گفتنی است، اخیرا فایلی صوتی از وزیر امور خارجه منتشر شد که در آن اظهاراتی درباره سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، مناسبات با روسیه و … عنوان شده بود. سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره گفته بود: آن‌چه منتشر شده به هیچ وجه از ابتدا یک مصاحبه نبود و قرار هم نبوده مصاحبه‌ای باشد و هیچ گفت‌وگوی رسانه‌ای هم نبود و تعهد دوجانبه برای حفظ محرمانگی بود.

در همین خصوص نیز محمدجواد ظریف اخیرا در پستی در اینستاگرام در توضیح فایل صوتی اخیرش نوشته بود: دیپلماسی و میدان را مقوم و مکمل می‌دانم و حراست از منافع کشور و مردم ایران عهدی است که تا آخرین لحظه به آن پایبندم. 

وزیر امور خارجه همچنین سحرگاه امروز در پست دیگری در اینستاگرام با بیان این‌که عرایض بنده- که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم – ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد، نوشت: امیدوارم مردم بزرگوار ایران و همه عاشقان سردار و به ویژه خانواده بزرگوار سلیمانی عزیز نیز بنده را ببخشایند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا