بین الملل

معافیت مالیاتی سازمان‌های آمریکایی حامی شهرک‌سازی اسرائیل لغو شود

شماری از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر خزانه داری این کشور خواستار لغو معافیت مالیاتی آن دسته از سازمان های آمریکایی که از شهرک سازی های اسرائیل حمایت مالی می کنند، شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، «رشیده طلیب» نماینده فلسطینی تبار کنگره ایالات متحده آمریکا در نامه ای خطاب به «جنت یلن» وزیر خزانه داری این کشور خواستار لغو معافیت مالیاتی سازمان هایی شد که از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی حمایت مالی می کنند.

بر اساس این گزارش، این نماینده کنگره آمریکا در نامه به وزیر خزانه داری این کشور، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان را غیر قانونی توصیف کرد. شماری از نمایندگان کنگره آمریکا نیز نامه طلیب به یلن را امضاء کرده اند.

در نامه رشیده طلیب که به امضای شماری از نمایندگان کنگره آمریکا رسیده است، نسبت به حمایت های مالی انجمن های خیریه آمریکا از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شده است.

در نامه مذکور آمده است: انجمن های خیریه در آمریکا به صورت مستقیم بخش عمده ای از هزینه های شهرک سازی های اسرائیل را تأمین می کنند. این نقض قوانین بین المللی است.

این درحالی است که پیشتر اعلام شده بود که انجمن های خیریه در آمریکا در حد فاصل میان سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ بیش از ۲۲۰ میلیون دلار به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان اختصاص داده اند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا