بین الملل

مقابله جوانان فلسطینی با آتش در برابر اشغالگران+عکس


جوانان فلسطینی در نابلس با نیروهای اشغالگر مقابله کرده و اتوبوس شهرک‌نشینان را به آتش کشیدند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (دوشنبه) جوانان فلسطینی در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر، اتوبوس شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «مقبره یوسف» شرق نابلس را به آتش کشیده و با نظامیان رژیم صهیونیستی مقابله کرده‌اند.

طبق گزارش شبکه خبری «المیادین» طی این درگیری و پس از تیراندازی نظامیان صهیونیست، چندین نفر بر اثر اصابت گلوله‌های پلاستیکی اشغالگران  زخمی شده‌اند.

در نتیجه این تیراندازی، فلسطینی‌هابا آتش‌زدن لاستیک‌ها، پرتاب سنگ و بطری‌های سوزان به سمت خودروهای نظامیان صهیونیست  با اشغالگران مقابله کرده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها یک اتوبوس شهرک‌نشینان را نیز به آتش کشیدند.

طی این درگیری تعدادی از جوانان فلسطینی بر اثر شلیک گاز اشک‌آور، بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شده و برخی‌ها نیز علائمی از خفگی پیدا کرده‌اند.

سازمان هلال احمر فلسطین امروز گزارش داد که در جریان این مقابله فلسطینیان با نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی مورد اصابت گلوله مستقیم به شکم قرار گرفته است؛ علاوه‌براین ۱۳ نفر با گلوله پلاستیکی و ۱۷ نفر دیگر نیز بر اثر خفگی گاز مجروح شده‌اند.

این مقابله در حالی از سوی جوانان فلسطینی انجام شد که روز گذشته (دوشنبه) نیروهای اشغالگر به طور  جداگانه، عملیات‌های تخریب خانه‌های فلسطینیان را در مناطق کرانه باختری انجام داده‌اند.

انتهای پیام/م


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا