بین الملل

مقاومت فلسطین: اظهارات مدیر «آنروا»، مشارکت در جنایات اسرائیل است


کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که مدیر آنروا حامی صهیونیستهاست و باید از کار برکنار شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که «ماتیاس شمالی» مدیر عملیات آژنس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) حامی رژیم صهیونیستی است.

این کمیته‌ها با انتشار بیانیه‌ای تصریح کردند، اظهارات شمالی، جانبداری از رژیم صهیونیستی و حمایت از «روایت این رژیم در تجاوز به غزه و نقض معیارهای فعالیت انسان‌دوستانه اوست».

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، اظهارات شمالی، مشارکت در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و پرده از نقاب او برداشت.

در این بیانیه آمده است، این مسئول آنروا، حامی جنایات صهیونیستها و دشمن ملت و مسئله فلسطین است؛ چرا که از ابتدای شروع به کار خود، خدمات‌رسانی را کاهش داده و از رژیم صهیونیستی دفاع کرده است.

بر اساس این بیانیه، این اقدامات جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که وی، «صورت دیگری از اقدامات سرویس‌های امنیتی اسرائیل است که علیه ملت ما دست به جنایت می‌زند».

کمیته‌های مقاومت از دبیر کل سازمان ملل خواستند که شمالی را از منصبش عزل کند؛ پیش از آن که زنان و مردان و کودکان و خانواده‌های شهدایی او را بیرون کنند که «موشک‌های دقیق اسرائیل به آنان اصابت کرده بود».

شمالی دوشنبه هفته جاری در گفت‌وگو با یک شبکه صهیونیست گفته بود که کارشناس نظامی نیست، ولی «از نظر من دقت بالایی در بمباران ارتش اسرائیل در یازده روز گذشته وجود داشته است».

وی همچنین مدعی شد که موشک‌های رژیم صهیونیستی، به جز چند مورد، «اهداف غیرنظامی را بمباران نکردند».

انتهای پیام/ص


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا