بین الملل

«موازنه وحشت» را در برابر صهیونیستها تثبیت کردیم

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با بیان اینکه در جریان نبرد «شمشیر قدس»، «موازنه وحشت» در برابر صهیونیستها تثبیت شد، گفت: مقاومت و جهاد تا زمان تحقق پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز جمعه به برقراری آتش بس میان گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: جنبش جهاد اسلامی همچنان به مقاومت و جهاد ادامه خواهد داد. مقاومت و جهاد تا زمان تحقق پیروزی و بازگشت ملت فلسطین به سرزمین خود ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی تأکید کرد: بدون شک مقاومت به هر تجاوزی پاسخ قاطعانه می دهد. ما با اتحاد خود موازنه وحشت را در برابر رژیم صهیونیستی تثبیت کردیم. قطعاً معادلات کنونی را هم می‌توانیم دستخوش تغییر سازیم.

پیشتر، «اسامه حمدان» عضو ارشد حماس گفته بود: گروه های مقاومت فلسطین توانستند معادله جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی محقق سازند. جنبش حماس از طریق واسطه ها ضمانت هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است.

وی با اشاره به حمایت های «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه از گروه های مقاومت در فلسطین نیز تأکید کرد: موضع اسد در حمایت از مقاومت غافلگیرکننده نیست. طبیعی است که در این شرایط روابط میان حماس با دمشق به وضعیت سابق خود بازگردد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا