بین الملل

هزینه گزاف موشکهای شلیک شده از گنبد آهنین برای صهیونیستها

یک رسانه صهیونیست امروز دوشنبه به هزینه های گزافی که هر موشک شلیک شده از سوی گنبد آهنین رژیم صهیونیست روی دست این رژیم می گذارد، اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی جرزالیم پست امروز دوشنبه به هزینه های گزافی که هر موشک شلیک شده از سوی گنبد آهنین رژیم صهیونیست روی دست این رژیم می گذارد، اشاره کرد.

این رسانه نوشت: دهها هزار دلار برای موشک هایی که برای رهگیری موشکهای فلسطینی از گنبد آهنین شلیک می شود، هزینه می شود و این در حالی است که موشکهایی که از سوی فلسطینی ها شلیک می شود هزینه آنچنانی برای فلسطینی ها به همراه ندارد.

جرزالیم پست اذعان کرد: هزینه بسیار سنگینی برای رهگیری هر موشک محلی که فلسطینی ها شلیک می کنند، پرداخته می شود. برای هر رهگیری هزینه بالغ بر ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار روی دست ما می ماند.

این رسانه آورده است: این درحالی است که یک موشک کوتاه برد مقاومت فلسطین ۳۰۰ تا نهایتاً ۸۰۰ دلار بیشتر هزینه برای آنها ندارد.

این در حالی است که معمولاً اشغالگران هزینه رهگیری را اعلام نمی کنند.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰۰۰ موشک از زمان شروع درگیری ها در دهم ماه مه جاری رهگیری شده است. فلسطینی ها بیش از سه هزار موشک از غزه به اراضی اشغالی شلیک کرده اند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا