بین الملل

وزیر خارجه مصر با مقام صهیونیستی تلفنی گفتگو کرد

وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با همتای صهیونیستی خود بدون محکومیت جنایات تل آویو در غزه و قدس، با وی در رابطه با آخرین تحولات اراضی اشغالی گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر با «گابی اشکنازی» همتای صهیونیستی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه مصر در جریان این تماس تلفنی حاضر به محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نوار غزه نشد. او تنها بر لزوم اجتناب از تنش و برقراری ثبات در اراضی اشغالی تأکید کرد.

سامح شکری اعلام کرد که منازعات میان فلسطینیان و صهیونیستها باید از طریق راهکارهای دیپلماتیک حل و فصل شود. پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرده بود که به طرف مصری اطلاع داده است که حملات مقاومت به رژیم صهیونیستی متوقف نمی شود.

صهیونیستها اذعان کرده اند که طی سه روز گذشته و به دنبال حملات گسترده مقاومت بیش از ۱۶۰ میلیون دلار خسارت دیده اند. کشورهای اروپایی نیز به نیابت از رژیم صهیونیستی خواستار توقف حملات گسترده مقاومت شده اند؛ درخواستی که البته توسط رهبران مقاومت رد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا