بین الملل

یورش صدها صهیونیست به مسجد الاقصی

همزمان با روزر پرچم اتفاق افتاد؛

صدها صهیونیست امروز با حفاظت نظامیان این رژیم و به مناسبت روز موهوم پرچم به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب صدها تن از شهرک نشینان صهیونیست امروز و همزمان با روز صهیونیستی پرچم به مسجد الاقصی یورش بردند و در آنجا اقدام به برپایی مراسم تلمودیه خود کردند.

این شهرک نشینان از حمایت ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست برخوردار بوده و در هنگام یورش به مسجد الاقصی اقدام به انجام رفتارهای تحریک آمیز کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز گزارش داد که از ساعات اولیه صبح امروز بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست تحت حمایت نیروهای پلیس به مسجد الاقصی تعرض کردند.
صهیونیست‌ها در داخل مسجد الاقصی آموزه‌ها و مناسک تلمودی را برگزار کردند. در همین حال، شماری از صهیونیست‌ها قبل از تعرض به مسجد الاقصی در بخش قدیمی شهر قدس به شیوه‌ای تحریک‌آمیز اقدام به رقص و پایکوبی و آوازخوانی کردند.
صهیونیست‌ها قصد دارند امروز راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم را در شهر قدس برگزار کنند. منابع عبری زبان اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس موافقت کرده است.
پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت این راهپیمایی، ۳ هزار نفر از نیروهای خود را در قدس مستقرکرده است.
ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده در راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شرکت خواهد کرد. او شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست را به شرکت در این راهپیمایی و تعرض به مسجد الاقصی تشویق کرده و گفت در هر خانه‌ای در غزه تصویری از مسجد الاقصی وجود دارد و ما باید به مقدس‌ترین مکان آن‌ها تعرض کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا