حوادث

کشف موتورسیکلت های سرقتی با دستگیری سارق / در آبادان رخ داد

حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای موتور سیکلت و کشف چندین فقره سرقت در آبادان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح این خبر گفت:به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت از یکی از نقاط آبادان بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود:خوشبختانه ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند؛ یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت را شناسایی و طی هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند،در بازرسی از محل اختفای وی یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه  متهم دستگیر شده ،ضمن اعتراف به بزه انتسابی به چند فقره سرقت موتور سیکلت و سیم برق در سطح شهرستان آبادان معترف شد، گفت: علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی گردید.

علی رنجکش

منبع رکنا
آگهی
بین الملل

قسام: ۱۲ نظامی دشمن را کشتیم/ پهپاد اشغالگران تحت سیطره درآوردیم

نبرد سنگینی میان مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران در شمال غزه جریان دارد و طی آن مبارزان ضربات مهلکی به دشمن صهیونیست وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از نبرد سنگین مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در جبالیا در شمال غزه خبر دادند.

قسام صحنه هایی از عملیات خود در غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه منتشر کرد که طی آن یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را تحت سیطره درآورده است.

از سوی دیگر در نزدیکی مسجد التابعین در شرق شهر رفح در جنوب غزه نیز مبارزان قسام یک نظامی صهیونیست را شکار کردند.

گردانهای قسام همچنین از عملیات ترکیبی در منطقه بلوک ۴ در اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر داد و اینکه مبارزانش یک بولدوزر از نوع د۹ را با موشک یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و گروهی از نظامیان صهیونیست را در داخل خانه‌ای در این منطقه با دو راکت ضدنفر هدف قرار داده و با آن‌ها درگیر شدند و بلافاصله پس از رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن، تانکی اسرائیلی را با بمب شواظ هدف قرار دادند.

قسام تاکید کرد که پس از تلاش نیروهای دشمن برای جابجایی تجهیزات نیروهای هدف قرار گرفته، جنگنده‌های اسرائیلی این مکان را به شیوه‌ای جنون‌آمیز بمباران کردند.

این گردان‌ها بیان کرد که در این عملیات دست کم ۱۲ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

گردان‌های قسام و تیپ‌های ناصر صلاح الدین در عملیاتی مشترک یک نفربر اسرائیلی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با چسباندن بمب به آن منفجر کردند که در این عملیات همه سرنشینان این نفربر کشته و زخمی شدند.

آگهی
شهرستان ها

احتمال نفوذ غبار در مناطق غربی/سامانه بارشی وارد کرمانشاه می شود

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال نفوذ غبار در مناطق غربی کرمانشاه خبر داد و گفت: سامانه بارشی وارد کرمانشاه می شود.

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، موجی ناپایدار در روزهای یکشنبه (فردا) و دوشنبه، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته ضمن تشدید وزش باد، در بعضی ساعات بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: وزش باد ممکن است طی ساعاتی از روزهای مذکور، جو استان را بویژه در نواحی غربی، غبارآلود نماید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از روز سه‌شنبه تا جمعه در بعضی ساعات شاهد رشد ابر و وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این شرایط بخصوص طی ساعاتی از بعدازظهر هر روز، بویژه در نواحی کوهستانی ممکن است با رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق نیز همراه گردد.

به گفته زورآوند دمای هوا که طی امروز و فردا افزایش می‌یابد؛ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به طور نسبی کاهش یافته و در ادامه تا پایان هفته تغییرات چندانی نخواهد داشت.

آگهی
بین الملل

قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید

مبارزان قسام شاخه نظامی جنبش حماس از حملات جدید به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق رفح خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین ضربات مهلک جدیدی به اشغالگران وارد کرد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اشغالگران اسرائیلی را در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشیده است.

قسام همچنین تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها با گروهی از نظامیان اسرائیلی که در داخل ساختمانی در محله الشوکه در شرق رفح پناه گرفته بودند، درگیر شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن مرکز نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم خبر دادند.

این منابع به برخاستن دود از این مرکز پس از حملات خمپاره ای به آن اشاره کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا