بازار

آمادگی سازمان میادین میوه برای خدمت رسانی در شب یلدا

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه شب یلدا، برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان آمادگی دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه نظارت همگانی شهرداری تهران، توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات پرجمعیت فاقد این مراکز را به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در تماس‌ با مرکز ۱۸۸۸ خواند و گفت: سازمان مدیریت میادین شهرداری آمادگی دارد تا در صورت تأمین زمین مناسب از سوی شهرداری‌ها، در اسرع وقت نسبت به ساخت و راه‌اندازی بازار میوه و تره بار اقدام کند.

وی همچنین گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه شب یلدا، برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان آمادگی دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پاسخ به تماس‌های شهروندان مبنی بر درخواست افزایش کیفیت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند نیز با تأکید بر «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تکریم شهروندان» به عنوان سه هدف مهم سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: عرضه محصولات با کیفیت بسیار بالا، موجب افزایش قیمت محصولاتی می‌شود که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند و این موضوع با هدف اصلی و رسالت ذاتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در حمایت از اقشار متوسط و کم‌برخوردار مغایرت دارد.

بر اساس مستندات از آغاز سال ۱۴۰۰ تاکنون، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران مجموعاً ۱۱۵۶ پیام از سوی شهروندان در سامانه مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ دریافت کرده که ۲۲۹ پیام مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد این سازمان و خدمات‌رسانی آن به شهروندان بوده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا