موسیقی

فرهاد قائمیان رییس هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر شد

فرهاد قائمیان بازیگر شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر و عضو شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، به عنوان رییس هیات داوران این رویداد هنری و فرهنگی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر ناصر باکیده دبیر جشنواره در حکمی فرهاد قائمیان را به عنوان رییس هیات داوران این جشنواره منصوب کرد.

در حکم دبیر جشنواره خطاب به رییس هیات داوران آمده است:

«پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر به عنوان یکی از رخدادهای فرهنگی سینمایی با محوریت نقش زنان ایثارگر در سینما به عنوان بستری مناسب برای شکوفا نمودن استعدادهای فیلمسازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین المللی به ویژه سینمای کشورهای حوزه مقاومت پیش رو خواهد بود.

با عنایت به تجربیات ارزشمندتان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی به موجب این حکم حضرتعالی را بعنوان رییس هیات داوران پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منصوب مینمایم. امید است با حضور موثر و بهره گیری از ظرفیت های گسترده هنرمندان در عرصه سینما شاهد تجلی این رویداد فرامرزی باشیم.»

سال گذشته دو سریال «مشاور» و «ترور» از شبکه‌های یک و افق با بازی فرهاد قائمیان روی آنتن رفت. همچنین ۲ فیلم اکران‌نشده «بهشت تبهکاران» و «قلب رقه» نیز با بازی وی در نوبت اکران قرار دارد، قائمیان در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم سینمایی «غریب» کسب کرده بود.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا