عکس و فیلم

«معیشت» و «بیکاری» و «اقتصاد» شاه بیت مشکلات!

الشتر- در آستانه سفر رئیس جمهور به لرستان در میان مردم حاضر شدیم و بی‌واسطه مطالبات آن‌ها را منعکس کردیم، با ویدئوهای روزانه خبرگزاری مهر همراه باشید.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: با توجه به اینکه در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان فرصت دیدار حضوری با مردم همه شهرستان‌های استان فراهم نخواهد شد خبرنگاران خبرگزاری مهر در شهرستان‌های مختلف به میان مردم رفته‌اند و تریبون این رسانه را برای انتقال مسائل، مشکلات و مطالبات خود را در اختیار آن‌ها گذاشته‌اند.

ویدئوی امروز مربوط به مطالبات مردم شهرستان سلسله در شمال استان لرستان است. مرکز این شهرستان «الشتر» بوده و مردم آن به زبان لکی تکلم می‌کنند. این شهرستان از شمال به شهرستان نهاوند، از جنوب به شهرستان چگنی، از جنوب شرق به شهرستان خرم‌آباد، از شمال غرب به شهرستان دلفان و از شمال شرق به شهرستان بروجرد منتهی می‌شود.

در این ویدئو مردم این شهرستان عمده مشکلات خود را در حوزه اقتصادی، وضعیت معیشت و بازار، گرانی و تورم، بیکاری، تخصیص آب بخش کشاورزی، عدم رسیدگی به مشکلات عشایر و دامداران، نبود صنعت فعال و مهاجرت جوانان جویای کار اعلام کردند.

همچنین در آستانه سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه به استان لرستان خبرگزاری مهر در سلسله گزارش‌هایی ضمن طرح برخی مسائل این استان، بستر طرح مطالبات و خواسته‌های مردم را فراهم خواهد کرد.

در این راستا منطبق بر نظام مسائل تدوین‌شده در این خبرگزاری، مهم‌ترین مطالبات استان در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … مورد اشاره قرار خواهد گرفت تا زمینه‌ای برای توجه به این مطالبات در مصوبات سفر دولت فراهم شود.

برای پیگیری گزارش‌های مهر لینک «مطالبات مردم لرستان از دولت» را دنبال کنید. این لینک در کنار صفحه استانی خبرگزاری مهر قرار داده خواهد شد و مخاطبان این رسانه می‌توانند نکات مدنظر خود را در بخش نظرات در میان بگذارند.

کد خبر ۵۳۶۲۵۸۶

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا