سیاسی

آبان ۹۸ | بی‌تدبیری دولت مدعی تدبیر موجب سوار شدن دشمن بر اعتراضات مسالمت‌آمیز شد


نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بی‌تدبیری دولت مدعی تدبیر و امید در نحوه اعلام افزایش قیمت بنزین موجب شد دشمن بر موج اعتراض مسالمت‌آمیز مردم سوار شوند.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: افزایش قیمت بنزین در آبان ماه ۹۸ در نهایت بی‌تدبیری توسط دولت وقت انجام شد و ما در حالی شاهد افزایش قیمت بنزین در این سال بودیم که هیچ پیشینه و آمادگی ذهنی در جامعه برای این افزایش قیمت انجام نشده بود.

وی افزود: لحن رئیس جمهور چند روز پس از افزایش قیمت بنزین، لحن تمسخرآمیز بود و به حالت استهزا به مردم گفت من هم وقتی روز جمعه از خواب بیدار شدم فهمیدم که بنزین گران شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این ابراز بی‌اطلاعی آقای روحانی از افزایش قیمت بنزین در حالی است که این کار با اصرار وی انجام شده بود و با تصمیم‌گیری در این باره در نشست سران سه قوه صورت پذیرفته بود.

ساعدی خاطرنشان کرد: این بی‌تدبیری دولتی که مدعی تدبیر و امید بود در افزایش قیمت بنزین در آن زمان باعث شد تا دشمنان داخلی و خارجی دست به تحریک مردم بزنند و آنها را به خیابان‌ها بیاورند و خود بر موج اعتراض مسالمت‌آمیز ایجاد شده به دنبال گرانی بنزین در جامعه سوار شوند و کشور را به آشوب بکشند.

وی افزود: در حالی که ما شاهد آن بی‌تدبیری در افزایش قیمت بنزین که در کنترل و اختیار دولت قرار داشت بودیم در آبان‌ماه امسال و در دولت آقای رئیسی با هک شدن سامانه کارت سوخت سوختگیری در جایگاه سوخت مختل شد اما بلافاصله در عرض چند ساعت به تدریج امکان سوخت‌گیری برای مردم در جایگاه‌ها فراهم شد.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بدخواهان کشور و نظام سعی داشتند تا با فضاسازی اینگونه القا کنند که دولت سیزدهم به دنبال افزایش قیمت بنزین است اما سرعت و جدیت دولت در رفع مشکل پیش آمده توطئه بدخواهان را خنثی کرد و سوخت‌گیری در کشور به روال عادی خود بازگشت.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا