سیاسی

آماده مناظره درمورد طرح‌های اقتصادی آقای رئیسی هستیم


سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت: ضمن بیان اینکه از طرح های اقتصادی مان دفاع می کنیم و آماده مناظره درمورد آنها هستیم گفت: در خصوص طرح هایی که وعده داده ایم مُصِر هستیم و روی قولمان می ایستیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس مهدی دوستی سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز(چهارشنبه) در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با بیان اینکه تیم اقتصادی کنار آقای رئیسی شناخته شده هستند و در برخی حوزه های مثل مسکن افرادی مثل آقای نیکزاد حضور دارند، گفت: برنامه های رئیسی قابل اجرا هستند و قول وام‌های چندصد میلیونی و وعده های آنچنانی نداده ایم.

دوستی ضمن بیان اینکه از طرح های اقتصادی مان دفاع می کنیم و آماده مناظره درمورد آنها هستیم، گفت: در خصوص طرح هایی که وعده داده ایم مُصِر هستیم و روی قولمان می ایستیم.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی بعد از تایید صلاحیت ها علاقه مند به رقابتی بودن افراد بودند و در این راستا تلاش‌هایی هم  معتقد به کاهش رقابت نیستند و هیچ مذاکره ای درمورد کنار رفتن فردی انجام نشده است گفت: آیت الله رئیسی پرچمدار جبهه انقلاب است و برخی کاندیدهای عدم احراز صلاحیت شده نیز از ایشان حمایت کردند. 

ادامه دارد…


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا