سیاسی

آیت‌الله رئیسی به فساد و واگذاری رفاقتی مناصب پایان دهد


نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب خواستار پایان دادن رئیس‌جمهور منتخب به فساد و سلطه سلاطین سکه، دلار و نهاده‌های دامی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: ملت ایران در پاسخ به ندای رهبر انقلاب با حضور در انتخابات آن هم در این روزهای سخت بحران اقتصادی و بحران کرونا به ندای رسانه‌های بیگانه پاسخ منفی داده و این جای تبریک دارد. 

وی خطاب به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور منتخب گفت: مردم شما را به شفافیت، پاکدستی و مبارزه با فساد می‌شناسند؛ بیائید و با عملکردتان پایانی باشید بر فساد، عدم توزیع درست منابع، واگذاری‌های رفاقتی مناصب و مسئولیت‌ها و سلطه سلاطین مختلف مانند سکه، دلار و نهاده‌های دامی. 

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای از سوی رهبر انقلاب گفت:‌ امیدوارم با ادامه راه مبارکی که با حضور آقای رئیسی امید مردم را زنده‌تر کنید و در ریشه‌کنی فساد کوتاه نیاید. 

این نماینده مجلس با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابی‌اش تصریح کرد: در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب روستاهایی در کنار چشمه‌ها و سدها، آب آشامیدنی ندارند و تشنه‌گی امان آنها را بریده است و اکثر روستاهای حوزه انتخابی ما به دلیل فرسودگی شبکه انتقال آب با قطعی‌های مکرر روبه‌رو هستند و به دلیل بی‌تدبیری وزارت نیرو از منابع موجود نیز بهره‌مند نمی‌شوند. 

این نماینده مجلس همچنین خطاب به هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی کار دولت هستیم، برای جلوگیری از اتلاف وقت و با قید فوریت، طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را در دستورکار صحن مجلس قرار دهید تا به این انتظار طولانی معلمان عزیز پایان داده شود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا