سیاسی

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرمشهر

خرمشهر- نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرمشهر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید لفته احمدنژاد عصر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید و سابق خرمشهر، این شهرستان را دارای مشکلات متعدد دانست و اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات کل فاضلاب خرمشهر و ۴۰ میلیارد تومان برای نقاط شهری که باید ترمیم و بازسازی شوند، اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پروژه راکد احداث بیمارستان تخصص قلب خرمشهر از جذب اعتبار برای از سرگیری پروژه خبر داد و افزود: راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی قلب می‌تواند در زمینه اشتغال و درمان شهرستان تأثیر بسیاری داشته باشد و بر همین اساس برای راه‌اندازی این بیمارستان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده و رایزنی برای اختصاص ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیز در حال انجام است.

بنا به گفته نماینده مردم خرمشهر، تجهیز و توسعه بیمارستان ولی‌عصر خرمشهر، تعریف ردیف اعتباری برای چهار بانده کردن جاده خرمشهر به اهواز، افزایش سهم ارزش‌افزوده آلایندگی روستاهای این شهرستان، اخذ مجوزهای احداث اسکله صیادی در جزیره مینو و جلب موافقت وزارت دفاع برای فعال‌سازی صنایع روغن‌کشی و کشتی‌سازی خرمشهر را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان برشمرد.

وی به گرفتن مجوز واردات کالاهای ته لنجی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: مجوز کالاهای ملوانی و ته لنجی به‌صورت رسمی گرفته شده که امروز محموله‌ای وارد خرمشهر شد.

احمد نژاد مشکلات متعدد شهرستان خرمشهر را یادآور شد و اظهار کرد: مشکلات خرمشهر متعدد است که در این راستا مسائل شهرستان باید مدیریت داخلی شوند و از سطح استان برای رفع مشکلات ابتدایی نیز کمک شود که ازاین‌رو از «عمیدزاده» فرماندار جدید به‌عنوان فرزند خرمشهر انتظار زیادی می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان با صدور حکمی «نادر عمیدزاده» را به سمت فرماندار ویژه خرمشهر منصوب کرد.

در این مراسم نیز از زحمات «محمد حیدری» فرماندار سابق خرمشهر تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا