سیاسی

اسامی رؤسای دانشگاه‌هایی که علیه دانشجویان بورسیه اطلاعات دروغ دادند به قوه قضائیه اعلام شود


عضو هیأت رئیسه مجلس در تذکری با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره بررسی پرونده دانشجویان بورسیه گفت: نبایستی در این گزارش فقط به اقدامات خلاف قانون رئیس‌جمهور و معاون اول سابق و وزرای دولت پیشین اشاره کرد بلکه بایستی اسامی رؤسای دانشگاه‌هایی که اطلاعات خلاف واقع دادند هم قرائت شده و به قوه قضائیه اعلام شود.

به گزارش خبنرگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر) در جلسه علنی مجلس و بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره بررسی پرونده دانشجویان بورسیه اظهار داشت: از کمیسیون اصل ۹۰ بابت ارائه این گزارش تشکر می‌نم و امیدوارم طبق فرمایش مقام معظم رهبری رفع ظلم از دانشجویان بورسیه صورت گیرد.

وی افزود:‌در این گزارش اسامی رئیس‌جمهور و معاون اول سابق و وزرا قرائت شد اما اسامی دانشگاه‌هایی که با آنها همکاری کردند وجود نداشت در حالی که باید اسامی این افراد در گزارش مذکور وجود داشته باشد چرا که آنها معاونت در ظلم داشته‌اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: بعد از پرونده‌سازی که برای دانشجویان بورسیه صورت گرفت برخی نخبگان از کشور خارج شدند که ضرر زیادی به کشورمان وارد شد. ضمن اینکه درباره عودت وجوهی که باعث ضرر به دانشجویان شد مواردی در گزارش مذکور وجود نداشت در حالی که باید این موضوع هم به گزارش افزوده شود.

وی از رئیس‌مجلس خواست: برای تکمیل گزارش نهایی بررسی پرونده دانشجویان بورسیه و ارائه به قوه قضائیه موارد مذکور در این گزارش افزوده شود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا