سیاسی

اقدام بزرگوارانه آیت‌الله حائری توطئه‌های بزرگی را خاموش کرد

غضنفرآبادی در تذکری شفاهی:

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: باید از اقدام بزرگوارانه آیت‌الله حائری تقدیر کنیم که فرمودند مقلدین من از آیت‌الله‌ خامنه‌ای تبعیت کنند، این اقدام بزرگ تاریخی توطئه‌های بزرگی را خاموش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه ۸ شهریورماه) در جلسه علنی مجلس گفت: سلام خدا بر علمای زاهد و عارف که همیشه با ایمان و زهد قوی، چراغ پرفروغ هدایت مردم بوده‌اند.

وی رحلت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت و عنوان کرد: باید از اقدام شجاعانه، بزرگوارانه و کم‌نظیر حضرت آیت‌الله حائری در طول تاریخ باید یاد و تقدیر و تشکر کنیم که فرمودند مقلدین من از آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای تبعیت کنند و این یک اقدام بزرگ در تاریخ شیعه بوده است. البته در این خصوص مواردی اتفاق افتاده است، اما در این برهه زمانی این زهد و بزرگواری و آقایی این مرجع بزرگ را می‌رساند که البته توطئه‌های بزرگی را با این اقدام خاموش کردند.

باید از اقدام بزرگوارانه آیت‌الله حائری در تاریخ باید یاد و تقدیر کنیم که فرمودند مقلدین من از آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای تبعیت کنند، این یک اقدام بزرگ در تاریخ شیعه بوده است؛ این اقدام زهد این مرجع را می‌رساند و توطئه‌های بزرگی را خاموش کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا