سیاسی

انتشار کتاب «هتک حرمت بیت­‌المقدس» از سوی مجمع اساتید مسلمان به زبان انگلیسی + لینک دانلود


کتاب «هتک حرمت بیت­ المقدس؛ تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف» از سوی مجمع بین­ المللی اساتید مسلمان دانشگا­ه‌ها و به مناسبت نزدیک شدن به روز جهانی قدس به زبان انگلیسی منتشر کرد.


به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجمع بین­ المللی اساتید مسلمان دانشگا­ه ها کتاب «هتک حرمت بیت­ المقدس؛ تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف» (Desecrating Jerusalem: The Destruction, Desecration and Usurpation of Muslim and Christian Holy Places in Al-Quds) را به مناسبت روز جهانی قدس در ۱۶۸ صفحه و به زبان انگلیسی منتشر کرد.

براساس اسن گزارش، کتاب مذکور که به همت دکتر عیسی نخله تهیه و توسط دکتر غلام حبیب ویرایش شده است، تخریب سیستماتیک و نظام­‌مند اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان توسط صهیونیست­ها را روایت کرده است.

همچنین تلاش­های سازمان­های اسلامی و مسیحی، سازمان­های مردم­ نهاد بین ­المللی و تلاش­های ناکام سازمان ملل در جلوگیری از هتک حرمت و تخریب اماکن مذکور به صورت مفصل در این کتاب توضیح داده شده است.

 

 

گفتنی است از زمان تولد نامشروع رژیم صهیونیستی، باندهای تروریستی-صهیونیستی و حامیان بین المللی آنها نه تنها به تخریب سازمان یافته اماکن مقدس پرداخته اند، بلکه به جنگ روانی علیه جوامع بومی مسلمان و مسیحی ساکن در شهرها و روستاهای مختلف فلسطین اقدام کرده ­اند.

در نتیجه­ اقدمات و رفتارهای سبوعانه­ رژیم صهیونیستی طی دهه­ ها و سال­های گذشته، صدها مسجد و کلیسا بمباران و یا با مواد منفجره منهدم شدند و در نهایت توسط بولدروزها از بین رفتند.

علاوه بر آن، اماکن مقدس مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت شدند و سپس توسط صهیونیست­ها تسخیر و به معابد یهودی یا اماکن تجاری تبدیل شدند.

این کتاب را در ادامه مشاهده و دریافت کنید:

 

 <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8'>کتاب</a> «هتک حرمت بیت­‌المقدس» به <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c'>زبان انگلیسی</a>
کتاب «هتک حرمت بیت­‌المقدس» به زبان انگلیسی  

انتهای پیام/

 

 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا