سیاسی

انتصاب برخی مدیران سیاسی است/ وضعیت نامناسب درمان در گرمسار

گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه انتصاب برخی مدیران در استان سمنان سیاسی است، گفت: رفتار مدیران شهرستان تابع محض از مدیران کل است که باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه از اقدامات ضعیف دانشگاه علوم پزشکی سمنان گلایه‌مندیم چراکه تا به امروز حق‌وحقوق مردم خوب جواب داده نشده است، ابراز داشت: در هر قصه که نگاه می‌کنیم مدیران شهرستان تابعیت محض رفتار مدیرکل و علوم پزشکی سمنان هستند و باعث خواهد شد تا کار از خلاقیت خارج شود.

وی ضمن بیان اینکه با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان معتمدی، یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایدی، دستگاه سونوگرافی و هشت تخت آی سی کرونا با تمام تجهیزات گرفته‌شده است، افزود: با تمام این تفاسیر در مدیریت شبکه بهداشت شهرستان ضعیف هستیم.

مجموعه شهرستان نیازمند مدیران جهادی

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه انتصاب برخی مدیران سیاسی بوده و توانمندی و پتانسیل مدیریتی برای آن در نظر گرفته نشده است، ابراز داشت: مجموعه شهرستان مدیر جهادی نیاز دارد که با مردم باشد و برای رفع مشکلات قدم بردارد.

مطهری بابیان اینکه امروز خوشحالیم دولتی که امروز پای‌کار است در عرض یک و ماه و نیم توانسته با واردات واکسن جمعیت زیادی را واکسینه کند، تصریح کرد: تا به امروز ۵۰ میلیون نفر واکسینه شدند و این روند ادامه دارد ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای عضو رسمی می‌شود و این برکت در مقابل امپریالیسم جهانی بعد از ۱۵ سال ارزشمند است.

وی بابیان اینکه در مجموع شستای وزارت تعاون ۱۵ آدم مفت‌خور به نام مشاور ازجمله باجناغ حسین فریدون حضور داشتند که در قضیه سیمان نقش‌آفرین بودند، افزود: آقای رئیسی دستور دادند ۳۰ نفر از کسانی که در ستاد انتخاباتی خودش بودند هر جور که شده در شرکت شستا وارد و استخدام شوند.

تشکیل سه اداره در آرادان

عضو خانه ملت بابیان اینکه امروز دولت انقلابی فساد ستیز آمده تا بخشی از این موارد فساد را جواب کند، ابراز داشت: امروز خوشحالیم که رئیسی ما را از دولت قبلی نجات داد، مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل می‌شود و باید گفت این‌سو مدیریت در استان پدر مردم را درآورده است.

مطهری بابیان اینکه چند سالی که برخی ادارات هنوز در آرادان تشکیل نشده است، تصریح کرد: با رایزنی سه اداره میراث فرهنگی، صمت و بنیاد مسکن تشکیل و قرار شد مدیران آن به‌زودی معرفی شوند، امکانات خوبی داریم که متأسفانه بلد نیستیم از آن استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای اشتغال‌زایی خانگی اعتبار مصوب گرفته‌شده است، افزود: سوال اینجا است که معلوم نیست این رقم‌ها طی سنوات گذشته چه طور هزینه شده و چرا به‌صورت خرده از یک‌میلیون تا پنج میلیون وام داده می‌شود لذا باید توجه داشت که این رقم اکنون به درد کسی نمی‌خورد باید اشتغال‌زایی و کارآفرینی حتی در منزل ایجاد کرد و این پول چرا در جای خودش خرج نمی‌شود؟

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا