سیاسی

انعقاد تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد تومانی بین آبفای همدان و بانک رفاه

ایسنا/همدان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورا اسلامی از انعقاد تفاهم‌نامه ۴۰۰ میلیارد تومانی بین آبفا استان همدان و بانک رفاه برای تکمیل فاضلاب همدان و ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی پنج‌شنبه ۶ آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: با تمام توان از استاندار جدید همدان، حمایت می‌کنیم و کمک می‌کنیم تا کارها پیش برود چون آقای قاسمی، نماد دولت است و همه اقدامات بر اساس تفکر انقلابی‌گری است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز، آبفای استان همدان و بانک رفاه یک قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فاضلاب همدان و ملایر، منعقد کردند که ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان همدان و ۱۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان ملایر خواهد بود.

وی ادامه داد: این اقدام باعث می‌شود تا ۵۰۰ لیتر در ثانیه، تصفیه خانه را آبدارتر کند و چندکارخانه دیگر به واسطه آن فعالیت‌، می‌کنند تا در اوایل سال آینده، مشکل آب و سپس کشاورزی همدان، حل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورا اسلامی با بیان اینکه هر مدیری هرچقدر پول بخواهد، موجود است، مطرح کرد: مدیران با تمام قدرت کار خود را انجام دهند و یک مدیریت منسجم استانی، پرقدرت و پرتوان جلو برود.

حاجی‌بابایی با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن، توضیح داد: سرشماری در سال ۹۵ انجام شد و در استان ما ۱۳۰ هزار نفر، نادیده گرفته شدند، ما این مشکل را پیگیری کردیم اما نشد جابه‌جا کرد و در حال حاضر شهرستان همدان به عنوان تنها شهرستان کشور به عنوان پایلوت سرشماری سال ۱۴۰۰ انتخاب شده‌است.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم در همدان چند نفر زندگی می‌کنند بنابراین هرچه توان داریم باید به کار بگیریم یک نفر باقی نماند چون بودجه بر اساس جمعیت نوشته می‌شود و شهرداری بر اساس جمعیت مالیات بر ارزش افزوده می‌گیرد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا