سیاسی

اولین فلوشیپ «سیاست هسته‌ای» ایران برگزار می‌شود

اولین فلوشیپ «سیاست هسته‌ای» به همت مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی و با همکاری بسیج اساتید پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرفصل‌های اولین فلوشیپ سیاست هسته‌ای شامل «بررسی آرا، اندیشه‌ها و مکاتب سیاسی در روابط بین‌الملل با تکیه بر مناسبات هسته‌ای»، «مبانی، اصول، اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای هسته‌ای»، «چرخه سوخت، راکتورهای هسته‌ای و تحولات جهانی»، «بسترهای تعاملی در رویکرد سیاسی هسته‌ای»، «راهبردهای هسته‌ای کشورهای مختلف در گذر زمان و تحولات هسته‌ای ایران»، «جلوگیری از اشاعه سلاح‌ها و آزمایش‌های هسته‌ای»، «مناطق عاری از سلاح هسته‌ای»، «کنترل تسلیحات اتمی و بانک سوخت» و «نگاشت نهادی و تقسیم‌کار ملی در حکمرانی هسته‌ای» است.

مهلت ثبت‌ نام در این دوره آموزشی ۱۰ تا ۲۴ مردادماه است و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به ثبت‌ نام می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی lms.nstri.ir پیش‌ثبت‌نام نموده و پس از دریافت تأییدیه کارشناس آموزش، هزینه ثبت‌ نام را واریز کنند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند با ایمیل edu@aeoi.org.ir در ارتباط باشند.دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای تخصصی در رشته علوم سیاسی (همه گرایش‌ها) و رشته مهندسی و فیزیک با گرایش هسته‌ای می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

اولین فلوشیپ سیاست هسته‌ای به‌ صورت حضوری برگزار می‌شود و محل برگزاری آن پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا