سیاسی

اولین نشریه دانشجویی کشور به ایستگاه ١٠٧ رسید


صد و هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی “حیاتبسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.


پوریا عصار سردبیر نشریه دانشجویی حیات، در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: شماره ١٠٧ نشره حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب پنج پرونده اقتصادی، سیاسی، هنر و رسانه، جامعه و اندیشه به رشته تحریر در آمده است.

وی اظهار داشت: نشریه حیات در پرونده جامعه به بررسی گفتمان‌های فرهنگی جریانات سیاسی کشور، در پرونده سیاسی به جریان شناسی انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠، در پرونده اندیشه به واکاوی مسئله گفتمان سازی، در پرونده هنر و رسانه به بررسی سینمای اجتماعی ایران و در پرونده اقتصادی به بررسی در هم تندیگی‌های میان اقتصاد و فرهنگ پرداخته است.

عصار تاکید کرد: در این شماره، آثار و گفتارهایی از دکتر سید محمد حسینی، دکتر عبدالله گنجی، دکتر مسعود فیاضی، دکتر سجاد صفارهرندی، دکتر سید ابراهیم رئوف موسوی، حجت‌الاسلام مجتبی نامخواه، حجت‌الاسلام احمد مازنی، دکتر محسن صبوریان، هوشنگ جاوید و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

وی افزود: نشریه حیات به عنوان اولین نشریه دانشجویی کشور با نام «تفکر بسیجی» در سال ٧٠ آغاز به کار کرد که اکنون به ایستگاه ١٠٧ رسیده است.

عصار گفت: رویکرد ما در نشریه، پرداخت دقیق به مسائل روز کشور در حوزه فرهنگ و سیاست از منظر علوم انسانی است؛ از این رو از کلیه دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی کشور جهت مشارکت در تولید و توزیع ماهنامه فرهنگی-سیاسی حیات، دعوت به همکاری می‌کنیم.

سردبیر نشریه دانشجویی حیات اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره ١٠٧ نشریه حیات را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» و یا از اینجا مطالعه، و برای تهیه نسخه کاغذی آن به کتابفروشی‌ نشر اسم، و یا صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا