سیاسی

بابایی کارنامی: بودجه نباید بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی باشد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نسبت به آزادسازی نرخ ارز و بالا بردن سن بازنشستگی در لایحه بودجه سال آتی گله‌مند هستیم.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت  ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در تذکری به هیات رئیسه بیان کرد: متاسفانه هیات رئیسه مجلس سبب شکسته شدن قبح تحقیق و تفحص شده که یک اهرم نظارتی برای مجلس می باشد به دلیل این امر دیگر وزرا و مدیران ارشد دولتی اهمیتی برای نمایندگان قائل نیستند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر اقتصاد بیان کرد: ما نسبت به ارائه بودجه ای بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی انتقاد داریم آزاد سازی نرخ ارز و بالا بردن سن بازنشستگی کار اشتباهی است دولت باید در تنظیم بودجه دقت کند.

وزیر نفت و وزیر کشور در خصوص عدم اجرای قانون ایثارگران برای تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری و زیرمجموعه وزارت نفت باید پاسخگو باشد تا کی باید شاهد قانون گریزی باشیم؟

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از عدم پیگیری زباله سوزی شهرسازی گله‌مند هستیم از وزیر بهداشت نیز انتظار می‌رود در اداره سازمان قضا و دارو و مدیریت دانشگاه ها تجدید نظر کند و رویه صحیحی را پیش بگیرد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا