سیاسی

با استفاده از ظرفیت دیپلماسی مقدمات ساخت بارگاهی برای ائمۀ بقیع و زیارت آزادانۀ شیعیان در عربستان فراهم شود

با استفاده از ظرفیت دیپلماسی مقدمات ساخت بارگاهی برای ائمۀ بقیع و زیارت آزادانۀ شیعیان در عربستان فراهم شود


نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس طی پیامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر علیه السلام خواستار استفاده از ظرفیت دیپلماسی و گفت‌و‌گو با مسئولان امر در عربستان سعودی مقدمات جهت ساخت بارگاهی برای ائمۀ بقیع و زیارت آزادانۀ شیعیان شد.

به گزارش ایلنا، علاءالدین بروجردی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر علیه السلام خواستار استفاده از ظرفیت دیپلماسی و گفت‌و‌گو با مسئولان امر در عربستان سعودی مقدمات جهت ساخت بارگاهی برای ائمۀ بقیع و زیارت آزادانۀ شیعیان شد.

متن پیام به شرح زیر است؛

سالروز شهادت امام محمد باقر سلام الله علیه به دست خلیفۀ ملعون اموی، هشام بن عبدالملک را به حضرت ولیعصر –ارواحنا له الفداء-، نایب برحق ایشان و عموم شیعیان و محبین آن امام همام تسلیت عرض می کنم.

نظام جمهوری اسلامی به مثابه دستاورد مجاهدت‌های تمام انبیا، ائمۀ هدی، علما، شهدا، صلحا و در یک کلام شجرۀ طیبه بیش از هر زمان دیگری نیازمند قال الباقر و قال الصادق هاست تا بتواند از پیچ‌و‌خم حوادث زمانه به سلامت طی طریق کند.

بر دولت جمهوری اسلامی لازم است که با استفاده از ظرفیت دیپلماسی و گفت‌و‌گو با مسئولان امر در عربستان سعودی مقدمات ساخت بارگاهی برای ائمۀ بقیع و زیارت آزادانۀ شیعیان را فراهم کند و بر دولت و مجلس شورای اسلامی لازم است این مسئله را پیگیری کنند.

علاءالدین بروجردی

نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا