سیاسی

برخی نامزدها در مناظره انتخاباتی برای خوشایند ضدانقلاب حرف زدند

مدیر مسئول روزنامه آفتاب‌یزد گفت: برخی از نامزدهای انتخابات برای اینکه چند رأی به دست بیاورند، برای خوشایند ضدانقلاب خیلی از موضوعات را زیر سوال بردند.

منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مناظره سوم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اخلاق‌مداری آقای رئیسی که در سه مناظره انجام‌شده به جای تخریب رقیب، به تبیین برنامه و کارنامه‌اش پرداخت، گفت: انتظار جامعه به‌ویژه در مناظره سوم آن بود که این مناظره بتواند قدری شور و شوق انتخاباتی در جامعه ایجاد کند و مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد.

وی افزود: متأسفانه این انتظار در مناظره سوم برآورده نشد و نتوانست آن شوک و هیجان لازم را در مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو بسیج کند.

مدیر مسئول روزنامه آفتاب‌یزد تصریح کرد: امیدواریم در هفته آتی نامزدها بتوانند بهتر وارد عمل شوند و شوکی به جامعه داده و تهییجی در جامعه ایجاد کنند البته برخی از نامزدها باز اخلاق را رعایت نکردند و بحث‌هایی را مطرح کردند که بیشتر از جانب بیگانگان مطرح می‌شد.

وی یادآور شد: بهتر بود مشاورین نامزدها در ستادهای انتخاباتی‌شان دقت می‌کردند و به نامزدها می‌گفتند که چنین حرف‌هایی را مطرح نکنند که گویا برای عدم مشارکت مردم در انتخابات گرا می‌دهند.

مظفری تأکید کرد: برخی از کاندیداهای ما برای اینکه چند رأی به دست بیاورند به اصطلاح زمین و زمان را به هم دوختند و خیلی از موضوعات را زیر سوال بردند به این تصور که ضد انقلاب در خارج از کشور بیاید و در داخل کشور به آن‌ها رأی بدهد. برای خوشایند آن‌ها حرف زدند.

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداها برای اینکه ضعف دیده شدن داشتند و می‌خواستند خودی نشان بدهند حملاتشان را به نامزد اصلی و پرتحرک انتخابات که آقای رئیسی باشد، متمرکز کردند.

وی افزود: یک نامزد انتخاباتی دیگری حرف می‌زد، اما در جواب مخاطبشان آقای رئیسی بود برای اینکه بتوانند فضای دو قطبی خودشان با آقای رئیسی را ایجاد کنند.

مظفری تأکید کرد: امیدواریم این بداخلاقی‌ها در این هفته کاهش یابد و نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های خود برای مردم را بازگو کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم مشارکت بیشتری را در انتخابات داشته باشیم.

مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: آقای رئیسی واقعاً بااخلاق و متانت وارد این مناظرات شدند هرچند که اطلاعات ایشان نسبت به دیگر نامزدها، افراد و ضعف‌هایی که در جامعه وجود داشت، بیشتر بود.

مظفری در پایان تصریح کرد: آقای رئیسی برای اینکه خاطر مردم مکدر و امید مردم ناامید نشود با بزرگواری و متانت از کنار برخی موضوعات عبور کردند و موضوعاتی که به آن‌ها پاسخ دادند و یا مطرح کردند، کاملاً کارشناسی شده و دقیق بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا