سیاسی

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی صمت، نیرو و ارتباطات در کمیسیون آموزش/ قول فاطمی امین برای راه‌اندازی چرخه تولید دانش بنیان


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور۳ وزیر پیشنهادی صمت، نیرو و ارتباطات در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه فاطمی امین قول حمایت جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک برای راه‌اندازی چرخه تولید دانش بنیان داد.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه ۲۵ مرداد ماه) این کمیسیون آموزش اظهار داشت: در این جلسه سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو و عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات میهمان کمیسیون آموزش بودند که برنامه‌های خود را برای اداره وزارتخانه‌هایشان بیان کردند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت قول داد که به حمایت جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به عرضه محصولات آنها برای راه‌اندازی چرخه تولید دانش بنیان اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو با اشاره به اعتراضات و عدم رضایتمندی مردم از وضعیت آب و برق کشور تصریح کرد: وزیر پیشنهادی قول داد که با استفاده از ظرفیت صرفه‌جویی در مصرف برق، مشکل برق را حل کند.

حاجی پور گفت: در نشست با آقای زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد ضرورت تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و پوشش تلفن همراه و تقویت زیرساخت‌های سامانه «شاد» تأکید شد.

انتهای پیام/ 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا